BRICS to announce the launch of a “gold-backed USD killer” at their conference which is taking place next week in Russia.
Read more on U.Today Key Reason for Bitcoin to Hit $220,000 "Very Soon" Shared by Max Keiser
BRICS to announce the launch of a “gold-backed USD killer” at their conference which is taking place next week in Russia.
Read more on U.Today Key Reason for Bitcoin to Hit $220,000 "Very Soon" Shared by Max Keiser
Det er helt nifst å se hvordan strekene mine som har stått slik i snart 6 mnd fortsatt er så presis og gjeldende.
Opp som gjelder fremover eller?
Vi er ikke akkurat der at jeg kan slå fast det før vi er over 70k. Det er det kritiske nivået slik jeg ser det. Men jeg satte jo min posisjon i november/desember 2022. Så snart 2 år siden. Og har ikek tenkt å selge i år i hvertfall. Men jeg trader ut før neste bear marked. Selger mellom mars og oktober neste år tipper jeg. Det er normalen for varigheten til et bullrun.
Hva er det som gjør 70 til et kritisk nivå?
Takk
Hvordan ser strekene dine ut for de neste 6 mnd?
Takk, da selger jeg da😊 Og da begynner altcoins å gå?
Jeg tror Alt coins vil gå nå. Ikke alle. Men Avax, Solana, Eth og Doge er bankers.
EU’s sentralbank med voldsomme ordelag mot bitcoin. De må se på det som en reell trussel.
Derfor den synker litt?
Bitcoin kan hoppe hvor som helst, en bør ikke høre for mye på gode råd på et forum.
Euro ble lansert bare 10 år før bitcoin. Den har nå mistet 90% av verdien sin målt mot gull.
Mange syntes fortsatt det er for risikabelt å kjøpe Bitcoin. Er vel mye mer risko å sitte i fiat. Spesielt i NOK.
JUST IN: A solo miner just mined a block worth 3.329 #Bitcoin worth $222,455.
LEGEND
https://x.com/bitcoinmagazine/status/1849394018297192743?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA
Prøvde i 2013, PCen brant opp
Det var tidlig Ligger god motivasjon i den nyheten. Bull egentlig
Nå er jo dette en bitcointråd, men har dere Sui eller Near også?
Her er det kun Bitcoin og Dogecoin for øyeblikket.