Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

BRICS to announce the launch of a “gold-backed USD killer” at their conference which is taking place next week in Russia.

Read more on U.Today Key Reason for Bitcoin to Hit $220,000 "Very Soon" Shared by Max Keiser

1 Like

Det er helt nifst å se hvordan strekene mine som har stått slik i snart 6 mnd fortsatt er så presis og gjeldende.

6 Likes

Opp som gjelder fremover eller? :sweat_smile:

Vi er ikke akkurat der at jeg kan slå fast det før vi er over 70k. Det er det kritiske nivået slik jeg ser det. Men jeg satte jo min posisjon i november/desember 2022. Så snart 2 år siden. Og har ikek tenkt å selge i år i hvertfall. Men jeg trader ut før neste bear marked. Selger mellom mars og oktober neste år tipper jeg. Det er normalen for varigheten til et bullrun.

3 Likes

Hva er det som gjør 70 til et kritisk nivå?

Takk :slight_smile:

Hvordan ser strekene dine ut for de neste 6 mnd?

Slik :slight_smile:
115k kursmål om 6 mnd.

1 Like

Takk, da selger jeg da😊 Og da begynner altcoins å gå?

Jeg tror Alt coins vil gå nå. Ikke alle. Men Avax, Solana, Eth og Doge er bankers.

1 Like

EU’s sentralbank med voldsomme ordelag mot bitcoin. De må se på det som en reell trussel.
Derfor den synker litt?

1 Like

Bitcoin kan hoppe hvor som helst, en bør ikke høre for mye på gode råd på et forum.

3 Likes

4 Likes

Euro ble lansert bare 10 år før bitcoin. Den har nå mistet 90% av verdien sin målt mot gull.
Mange syntes fortsatt det er for risikabelt å kjøpe Bitcoin. Er vel mye mer risko å sitte i fiat. Spesielt i NOK.

3 Likes

JUST IN: A solo miner just mined a block worth 3.329 #Bitcoin worth $222,455.

LEGEND :exploding_head:

https://x.com/bitcoinmagazine/status/1849394018297192743?s=46&t=BMT81rulcF9qGjqL_LuXsA

2 Likes

Prøvde i 2013, PCen brant opp :stuck_out_tongue:

1 Like

Det var tidlig :grinning::muscle: Ligger god motivasjon i den nyheten. Bull egentlig :sunglasses:

1 Like

Som sagt, Micro Strategy er bra å eie.

Er dere klare for det som kommer? :sunglasses::man_dancing:

2 Likes

3 Likes

Nå er jo dette en bitcointråd, men har dere Sui eller Near også?

Her er det kun Bitcoin og Dogecoin for øyeblikket.

1 Like