Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Verdt å merke seg at vi allerede har brutt to mønster denne syklusen.

Først fikk vi ny ATH før halveringen. Det er første gang.
Så fikk vi nå for første gang ikke redusert avkastningen fra bunn til neste topp med 5,3 gangen. Det er allerede slått fast siden vi pløyde gjennom 79k.

Tenker at den massive inflowen fra ETF kommer til å løfte oss opp mye. Det produseres 3,125 Bitcoins per 10 minutter. Dvs 450 Bitcoin per dag. Men ettersprøselen er mye mye høyere. Bedrifter kjøper 27 000 Bitcoins i slengen og det er det samme som 2 måneders produksjon. Vi får en supplycrunsj snart. Eller så er det det vi ser nå.

5 Likes

Luften begynner å bli dyr nå🤣

2 Likes

En norsk MSTR? :smiley:

91000 :money_mouth_face:

1 Like

Er ikke dette toppen av trend kanalen?

Fristet til og selge alt av QEC aksjer og handle BTC og MicroStrategy.

Men har ventet et par år på at Québec saken skal komme til en løsning og da et det vrient og selge :weary::weary: Vanskelig problemstilling.

1 Like

Ser ingen trendkanal nå. Hvilken trendkanal i hvilken timeframe? En trendkanal må ha minst 3 touch points på begge sider før jeg tar den seriøst nå når vi er i price discovery. Jeg så først en cup n handle som hadde price target på 85k, men den er vi over. Så nå ser jeg på neste prismål som 102 500 pga fib 1.618.

Deretter er det vel et prismål på 110 000k i følge dette store Cup n handle mønsteret (se link under).

A cup-and-handle pattern has a high success rate of 95% during bullish market conditions, and it can yield an average profit of 54% from the breakout range.
https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-rally-to-110-k-incoming-after-positive-coinbase-premium-trump-victory-analyst

Deretter er prismålet 115 700k i følge bullflagget vi brøt ut av nettopp.

Så til slutt er vel fib 2.618 (se over) neste mål på 156 000. Og jeg tror vi kommer minst dit. Muligens en del motstand mellom 100k og 115 000k da, og så på 156k neste.

5 Likes

Store runde tall har vist seg å ha en magnetisme utover annen logikk, sånn sett er det lett å kikke på 100.000

Men price discovery må respekteres

3 Likes

Før jeg kommer til å selge litt og litt vil jeg se på ca 10-15 forskjellige charts som jeg følger. Når alle disse forteller meg at jeg bør selge så selger jeg siste rest. Så vil jeg kjøpe igjen i desember 2026 tipper jeg :slight_smile:

Men må innrømme at det er ny teori om at dette kan bli et langt bullmarked fordi at “alle” halveringer skal prises inn nå som de rette folkene har forstått Bitcoin og det som er forventet å skje pga Trump. Og den teorien er i utvikling. Men det er for tidlig å si nå.

Man må ha respekt for at visse milestones innen utviklingen av crypto vil reprise crypto uavhengig av hvor man er i et bull eller bear marked og i der og der i syklusen som er totalt forutsigbar og vil bety mindre og mindre for hver halvering.

8 Likes

prøver å scrolle forbi alle disse “1 Million i Bitcoin :partying_face:” postene på twitter,-gratulerer da…

blir dette 1 av 10? :thinking: :thinking: :thinking:

1 Like

1 Like

Den trend linja legger jeg ingen vekt på egentlig. Var en dobbelt opp bare. Nå skal vi lage nye topper :wink:

1 Like

Bra det! Sitter fullastet :wink:

Forventer 5 uker med oppgang. Dette er 2. Uka. 1 pause uke innimellom der.

1 Like

1 ukes pause inn i denne 5 ukers perioden, eller etterpå? Er det slik det har vært i de andre syklusene?

Innimellom de 5-6. Bare å se bakover på de ulike legs up.

1 Like