Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Folk må hodle for å få opp kursene. Nå kan kineserne bli straffet dersom de foretar seg noe annet enn å hodle nå. Transaksjoner er visst ulovlig nå. Men den har vi hørt mange ganger før da.

Sentralbankens forbud?

It’s worth noting, though, that today’s particular statement might actually be dated earlier this month.

Forbudet var iverksatt da han skrev sist innlegg. Så dette er bare rikfolk som bruker støy til å trade på.

1 Like

De har kun lov til å hodle. Ikke lov til å selge nå. Blir nesten bullish spør du meg :rocket:

1 Like

Ref det du skriver.

1 Like

Det man ser er at for hver eneste runde med China Fud, så biter det mindre og mindre.

Og leverage er stort sett til nedsiden på dette prisnivået, så er fint lite svake hender igjen å riste ut.

1 Like

Fant noen fine linker der.

Nouriel Roubini som ligger øverst på listen der er jo denne fantastiske økonomen man leser om. Men har han truffet på noe som helst de siste 10 årene?

Husk at institusjoner har større andel av Bitcoin per nå. De kan ikke selge sine beholdninger på minuttet slik som småsparerne og traderne kan. Tror det negative sentimentet fra Kina-nyheten(som visstnok er old news) vil vare en stund bare fordi TTT med de som hodler nå sammenliknet med før. Kanskje jeg er helt på jordet også. :slight_smile:

1 Like

Er indikasjoner på at det faktisk er annerledes denne gangen. En må bare synes synd på Equadors innbyggere for å ha blitt tvunget til å være forsøkskaniner. Tenkt når myndighetene der panikkselger med store tap inn i deres allerede skakkjørte økonomi… :pensive:

1 Like

Jeg tror det smeller utover høsten :slight_smile:

2 Likes

…kina forsterker smellen? :thinking:

Ja! Jeg blir ikke berørt av Kina FUD, det er også slik at BTC reagerer mindre og mindre på det der.

Det er bare en vei herfra…

Er ganske fordummende det narrative om at Kina banner krypto igjen og igjen uten liksom å lyktes. Nei, de gjør ikke det. Det de gjør er å gradvis stramme grepet. De lyktes med å kaste ut minere og de vil lyktes med å utradere Bitcoin økonomien i landet. Bare vent å se. At Kina blir borte fra Bitcoin kartet er et ganske hardt slag for kryptoen, uansett hvordan en vrir og vender på det.

1 Like

Disse skal lage Clearing House for store institusjoner der de slipper å være redd for likviditeten.
Masse cash kommer inni i krypto i løpet av Q4.

https://revolutionpopuli.com/

Det at Kina prøver seg å banne minere eller BTC går i fordel med tanke desentralisering!!!
De landene som tiltrekker seg nye minere vil styrke seg selv og lage nye arbeidsplasser.

I tillegg blir det forbudt å trade krypto for kinesere… det er bullish spør du meg. Kun HODL, ikke selge. :slight_smile:

som i opp eller ned?

Hva får deg til å tenke at det er annerledes denne gangen?

Er jo gamle nyheter fra 3 September som det nevnes lenger opp i tråden. Dette er ikke noe nytt…

Ser du svarte her :ok_hand:

Opp vel :champagne:

“Over 1000 personer har blitt pågrepet for å kjøpe krypto med penger fra kriminelle handlinger…”

Dersom disse 1000 personene hadde kjøpt Iphone med penger fra kriminelle handlinger. Vil de også da forby Iphone?

1 Like