Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Og uten at det koker. Nesten ikke en boble på overflaten. Dette kommer til å bli så sjukt.

5 Likes

Legg merke til at BTC og ETH er i ATH men ingen ekstase stemning, hverken her eller på Twitter…

For meg betyr dette at vi er LANGT fra toppen!

Hyppigere media omtaler kommer og retail som skal inn i løpet av året tipper jeg…

11 Likes

Kommer til jul :slight_smile: God tid fortsatt

Bitcoin og krypto er allerede en ganske stor del av mainstream-media så skjønner helt hva dere ser etter og bruker som indikator. Dette er ikke som pre-2017 hvor pressen så godt som aldri skrev om krypto, men så begynte å ta det opp.

Svigers på 60 er inne, så er ikke akkurat som at folk ikke har hørt om krypto…

2 Likes

Du har vel pratet høl i hue på svigers da? Jeg tror ikke det er normen at 60+ eier btc. Men hva vet jeg.

Merker fomoen stiger jevnlig nå, tror desember kan bli meget interessant.

De aller aller fleste aner ikke eller har aldri handlet krypto. Det er først siste året retail har strømmer skikkelig til aksjer, se på prisingen, retail gir faan i mcap, p/b, p/e. Bare å hive regnskapsboken for øyeblikket. De kjøper trend, hype og det som høres og ser bra ut, samme faan hva prisen er. Krypto er i tidlig tidlig fase hos retail. Sammenlign når nordnet kom og alle kunne begynne å handle aksjer en retail vennlig plattform. Nå først har det tatt skikkelig av. Firi, er som nordnet var da. Krypto kommer til å ta av nå sinnsykt tror jeg og det kommer til å gå raskere enn retail til aksjemarkedet, mye raskere. Så får vi se hva vi sitter igjen med da, boble eller ikke boble. Jeg tror boble, men den boblen skal blåses så jævlig mye større før det smeller.

5 Likes

6 Likes

Du har oppegående svigers!

Jeg husker artikler om sparing med barna i krypto og at det er gøy å lære barna krypto, som igjen ikke må bety at toppen er nådd, men kan kanskje være en liten indikasjon.

Det er vanskelig å vite hvor i løypa vi er, men en ting er sikkert og det er at toppen er langt unna. Toppen denne gangen vil overraske de fleste av oss i positiv sammenheng.

1 Like

Skal sies at denne ikke er fra i dag, men juli/august

Husk også at det er flere antall wallets enn det er brukere med god margin :slight_smile: Vet ikke hvilket tall de bruker for å regne ut 114M da.

1 Like

So far this year, nearly 25% of the money that investors are putting away is going to cryptocurrencies, a big jump from 5% last year, she added.

1 Like

The shift towards favoring cryptocurrency over stocks is being driven by novice investors — 70% of those surveyed have been trading the assets for less than a year, according to Cardify.

Most cryptocurrency investors surveyed wouldn’t consider themselves experts on the digital assets, possibly because some of them are new to the game. A majority said that they only have a limited or moderate understanding of cryptocurrency, despite putting money into different coins.

“It’s a little scary because we’ve got this whole economic underbelly that’s literally built on FOMO [fear of missing out],” said Foucault, adding that Cardify can see an influx of investment in cryptocurrency when there’s a spike in social media mentions, such as when Elon Musk hosted NBC’s “Saturday Night Live” on May 8.

1 Like

Du er så uforbeholden optimist at jeg blir reelt bekymret for deg.

Akkurat nå er det “drop it like it’s hot” som gjelder.

Skjønner ikke hvordan det kan fortsatt finnes så mange noobs i krypto. Nå har Bitcoin vært på høy kurs lenge, så folk får gjøre researchen sin og handle med omhu. Jeg har personlig en del i glitch.

Ja, det innrømmer jeg. Jeg er optimist men skal prøve å nå mine mål og selge når målene er nådd.

Jeg kommer aldri til å selge alt for det er ingen som vet hvor toppen blir.

2 Likes

Det er sant, det vet man ikke. Er nok en del som kun har åpnet en Wallet

Om Bitcoin går i null over natta vil jeg likevel ha flere hundre prosent avkastning. Akkurat nå ligger jeg på rundt 15000 prosent bare siste 5 år. Lengre bak kan jeg ikke se. Det er høyere. Bitcoin/eth.

De skal jobbe hardt de som skal få samme avkastning i aksjer :sweat_smile:

2 Likes

Nylig oppdatert onchain analytics

2 Likes

Oppsummert bull? :joy: 2 timer med morro

Åssen kan det være bear når det føles så godt?

1 Like