Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Enten brudd opp eller 30.000 neste

5 Likes

Det mest aktuelle scenario er 20k og under!
Bare vent til Russland avfyrer første skudd!

Tror du de store innen krypto lar det skje? Microstrategy osv har vel snitt på over 20k

Teknisk sett så peker vel mye til at det skal ned mot 30k igjen, og om 30k ryker så skal det noe fundamentalt til, for eksempel krig eller mer macro uro, og da er det jo spennende om 20k holder.

Jeg sitter hvertfall helt rolig med fiat enn så lenge. Begynner å DCA rundt 33k.
Uansett så er det mange som vil inn nå, så går det langt ned igjen nå, tror jeg det er helt ok positivt langsiktig. Blir hissig akkumulering under 30k.
Mer urolig for hvilke alts som dør om btc går så langt ned…

Veldig kortsiktig nå 36700ish, sett på 15min chart (Descendig triagel) og brudd ned. Ascending triangel er vel egentlig ett bullish pattern, men på 4t så er det brutt igjennom på nedsiden og target 32-tallet.

1 Like

Ligger ann til å teste 40k og bli rejected ned mot 33k - dette er det de fleste jeg kjenner satser på. Spennende om Nasdaq rallyer i morgen

bilde

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Hva er lettest?

10 000 trades med 1% gevinst
1000 trades med 10% gevinst
100 trades med 100% gevinst
Kjøp og hold

Kunne du ikke sagt det der for fire år siden?

Det gjelder like mye i dag. Vi har såvidt begynt :sunglasses:

1 Like

Bare to år til neste halving nå!

2 Likes

Villt - kommer til å ta helt av. jeg går for alle mulige alts dessverre men blir nok å sanke litt BTC også.

1 Like

Trenden går sin gang…

Eth er ikke A altcoin. Eth er THE altcoin. Har en liten overvekt av ETH selv. Tror det kommer til å bli strålende i fortsettelsen også.

1 Like

VELDIG mye lettere sagt enn gjort å holde uten å selge når noe har gått 500%+ osv. Snakker dessverre av erfaring.

Spesielt vanskelig hvis man vanligvis trader mye. Eller hvis man startet med et høyt innskudd. Det gjorde desverre ikke jeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vanskelig å holde noe helt til 1000% hvis man har satt inn mye penger ja. Mye lettere når det er snakk om f.eks. 10k som går til 100k, enn 200k som går til 2mill

Er ikke noe stress, bare bruk halveringene som logisk grunnlag for kjøp og salg.

Kjøp 2019 selg 2021 kjøp 2023 selg 2025 kjøp 2027 selg 2029 kjøp 2031 selg 2033 kjøp 2035 selg 2037. :slight_smile: Enkelt og greit.

BTC får bra drahjelp av Nasdaq nå. Alle venter på monthly candle. Closer det over 38300 er det bullish. Har begynt forsiktig å DCA spot - kan hende vi ikke ser lavere nivå short term

Trippel topp siste 5-6 dager, tror fremdeles vi skal ned en tur til 🤷

1 Like