Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin

Kjøper litt og litt

1 Like

Fint lite rykk! Inflasjonshedgen?

3 Likes

Nanohedgen :slight_smile:

1 Like

Kathy Woods har jo bundlet krypto med teknologiaksjer i fond, så det skaper litt korrelasjon den veien siden folk kjøper og selger fond. Det ødelegger også litt av inflasjonshedgepotensialet til BTC på kort sikt. Men de fondene er så gruset nå at det på et tidspunkt må snu for henne også.

Opp 3500 på 1 time :grinning_face_with_smiling_eyes: boom!

3 Likes

Tut Tut and on we go!

Fin oppbygging til neste dump under 30,000

2 Likes

:point_down:Dette er det første innlegget til JamesB — la oss ta han eller hun godt imot! :slight_smile:

Jeg ønsker deg velkommen og lykke til med spådommer. Med tiden kan argumentene komme. Det kan bare gå en vei herfra :wink:

2 Likes

Støtter den! Vurderer ny short nå. Dog med enda mer innsats og leverage.

Farlig med for lang konsolidering her nå. Bør opp over 42-45k nivået kjapt, ellers blir det ny tur ned til 30k-ish.

2 Likes

Viktig uke

Er mange som sitter tungt lastet med bear enda

Spesielt ukeschartet begynner å antyde en bunn

Chartene er jo litt annerledes nå som så mye fokus er kommet over på futures

4 Likes

Fortell meg hvem som skal pumpe kursen videre opp. Fed skal jo stoppe å støttekjøpe og mange retails er rekt og fattig.

Mitt råd til deg er å tenke mindre og kjøpe mer :wink:

2 Likes

Sikkert masse bitcoin retails som er rekt etter en oppgang fra 3000 til 40000 ja. :stuck_out_tongue:

1 Like

All volumet har jo kommet etter at bicoin har gått fra 40k til 60k. Så de færreste er i pluss i mitt hode.

Vet ikke om du ikke la merke til volumprofilen på ukeschartet tilbake til før forrige topp, så zoomet inn til tre siste år og uthevet den litt.

Det har vært mye omsatt mellom 40 og ATH for all del, så ATH vil fremdeles fortsette å være en veldig viktig motstand med den dobbeltoppen der. Men det er omsatt ekstremt mye mer under 40.000 enn over.

1 Like

Ifht fed, hvor lang tid tror du det tar før seddelpressa starter opp igjen? De har ikke råd til å la være, det toget er gått for lengst. For mye gjeld til å la være. Alternativet er ett krasj verre enn noe vi har sett før.

Det var ikke mange som skjønte hva Bitcoin var i starten, og det er mange som ikke skjønner det nå. Korreksjoner blir naturligvis mindre nå enn tidligere, da den spekulative teknologien nå etterhvert får flere og flere bruksområder. Jeg håper for alles del at dere tar ett om ikke annet lite bett som hedge mot noe vi ikke tror skjer. Det er visse ting man burde ha i bwredskapskassa, det er som alle vet vann, mat og batterier, samt jodtabletter og nå bitcoin. Så sjuk er verden

3 Likes

Går sterkt, men ikke mye volum skal sies

Flere av verdens rikeste vil at Bitcoin skal bli en suksess.

2 Likes

Begrenset hvor mye volum det blir når ingen selger :grin:

Kan ikke huske en eneste gang der interessen for Bitcoin har vært lavere på forumet enn nå. Spesielt ikke etter en 30% oppgang. Tror ikke tekinvestor skiller seg fra resten av markedet. Dette er nok likt over alt. Tegn på at vi skal lengre opp.

1 Like