Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ja du trader bla BTC vs USD men med kontrakter. Fees er gunstig. Du får faktisk betalt for å være maker!

Virket ikke sånn :slight_smile: det er lov å ta feil vet du!

1 Like

Dette er den største printen noensinne.

2 Likes

Da har jeg registrert og overført litt Bitcoin til BitMEX. Løsningen ser veldig bra ut og har lave kostnader. Og mulighet for enorm giring, akkurat det kan vel sees på både positivt og negativt. Mulighet til å blakke seg på kort tid hvis markedet går motsatt vei.

2 Likes

Bitcoin er fantastisk om man forstår seg på TA (Teknisk Analyse) og har fulgt prisen i flere år og lært seg hvordan den opererer. Viktigste er å øke antall Bitcoins man eier, ikke fiat, og da er BitMEX et fantastisk hærlig verktøy. Gå short over vwap og gå long under vwap, det treffer 80% av gangene. Nå er det bare FUD triggere i markedet og det må så absolutt utnyttes til det ytterste!

2 Likes

Action i Bitcoin nå, wohoo…!

1 Like

Fytti rakkern @cagey2 og @RudolfHunk; Bitmex er farlig! Men gøy! Gått på et par smeller nå denne uken og var ned -50% totalt, men fikk i inn et par gode trades i går natt, reduserte tapet til -40%.

Roet ned giringen nå. @RudolfHunk hvilke andre indikatorer enn VWAP bruker du? Hvilken timeframe basert på denne indikatoren? Jeg synes Stochastics RSI og CCI også er bra på BTC.

1 Like

Føler meg som en knark pusher når du skriver slik…

1 Like

ser en bounce opp til 7400-7600 så 5000

@doncic

Mye mulig. Det er flere fallende trendlinjer som er brutt nå, noe kommer til å skje innen 1-2 timer.
Klarer den å bryte denne tjukke grønne streken jeg har tegnet her, så vil det være 7250-7300 innen rekkevidde. Og så muligens 7.5 til uken. Men volumet er veldig labert, så jeg tror ikke helt på at vi er ute av bear-markedet enda.

@cagey2 skjønner jeg godt! Kommer til å gire hardt på bevegelsen som kommer (som beskrevet over. Så får vi se om det blir win eller forsvinn). Har enda ikke blitt REKT da, kommer meg alltid ut lenge før det.

1 Like

Ser ut som at vi ikke har nok bull monumentum til å gjennom 7200, ny test av lows så ser vi hva som skjer.

https://www.tradingview.com/x/7LRWvRRg/

Bull-Flag 6H inverse BTC

Snart på tide med en ny inngang igjen. Lenge siden sist. Brukte så mye tid på småtrading at jeg ikke gjorde noe annet :smile: Det blir swing-trading fra nå av.


Kursen snudde ved taket i den fallende trenden og brøt deretter MA200 før vi fikk en retest og videre fall. Fra før har vi jo 6k som laveste i år, så da blir det naturligvis en inngang rundt dette nivået!

Vær meget forsiktig med long inngang er mitt tips. Jeg går ikke long før trenden er snudd. Trader bare. Anbefaler du sjekker Bitcoin TA tråden - vi har jo både dødskryss (50 gjennom 200) og bryter vi den bunnen du snakker om tror jeg vi kan få et fall på 50% til. Men dette er worst case scenario. Jeg trader denne day-by-day og foretrekker det fremfor å HODLE inntil videre :slight_smile:

Jeg har følgende indikatorer aktive på tradingview: vwap, volume profile (visible range), ttm og macd. Når kjører aktiv trading uten å gå ifra en trade så kjører jeg 1m på timeframe. Stop loss er også et flittig brukt verktøy på bitmex.

1 Like

Blockstream Exposed: Roger Ver, Samson Mow debate goes off the rails

Er der nogen der trader i Bitcoin eller har alle forladt den? Tråden virker meget stille.

Du må over til Bitcoin - teknisk analyse av @Nocturne, der er det litt mer aktivitet

2 Likes

Stadig flere kommer inn i markedet, dette er positive nyheter.

3 Likes

Skjønner ikke at folk tør kjøpe når de ser dette men OK… :slight_smile:

1 Like