Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Det er det nok ikke, men første gang jeg har sett børser melde at de kommer til å stoppe all handel.

2 Likes

Joda, men er vel bare snakk om en av de mange børsene

Vi får se om det er flere børser som melder det samme, jeg mistenker at det vil være flere iløpet av de neste dagene.

1 Like

“Eliten” vil ha prisen ned for så å kjøpe seg inn :wink: Trust me! Watch and see <3 @cagey2 kan tjene rått på sin short nå!

4 Likes

Evt så rømmer kineserene bitcoin, de har jo stått bak veldig mye av oppgangen i det siste.

Så om du sa det på mandag, hvorfor setter du ikke penger på det??

Folk slenger ut kurs prediksjoner i øst og vest, er ikke så interessant mener jeg med mindre man setter penger bak uttalelsene.

4 Likes

For en PERFEKT entry for min siste short! LOL!

Lurer på når denne flaksen min tar slutt egentlig…

Edit: Og det stopper ikke… folk taper syykt mye penger nå… Trollboxen på Bitmex er FULL av rekts i millionklassen!
:dizzy_face::hushed::open_mouth:

Edit2: Lukket shorten igjen nå for å se det litt an.

1 Like

For det første har jeg ikke penger å sette på det da jeg er fullinnvestert for øyeblikket. For det andre så har jeg aldri shortet før og ønsker heller ikke å begynne med det. For det tredje er det komplisert nok som det er å handle krypto om man ikke skal forholde seg til en short også.

Risiko for meg, som du jo vet, er 90% kapital låst i Nano (m/ giring) :wink:

4 Likes

Hvorfor ønsker du ikke å begynne å shorte? Du har vel ikke noen slags misforståtte moralske kvaler ved det??

Satt å tenkte på dette når jeg sjekka blockfolioen min idag, hvorfor i * shortet jeg ikke dette? :roll_eyes: Hvilken exchange gjelder for shorting? Alle? Hvilken er greiest å bruke? Enig med nocturne at det er komplisert nok allerede med krypto

Det virker bare sykt stress. Har ingen problemer med det annet enn latskap. Lager du en “how to” guide så skal jeg vurdere det for real for dette er penger på gata. Og hvis jeg var deg ville jeg latt shorten løpe $400-$500 til, minst.

1 Like

Shorter du ikke på børsen så shorter du heller ikke i krypto.

2 Likes

h[quote=“Larsen, post:439, topic:3469, full:true”]
Shorter du ikke på børsen så shorter du heller ikke i krypto.
[/quote]

OK? Fordi…?

1 Like

Fordi dette:

Hehe ouch! Må være lov å ombestemme seg da :slight_smile: ærlig sak å ville tjene litt cash når hele markedet så tydelig krakker

1 Like

Mere nedgang ila. natten?

Som @Chiroman sier så er det jo penger på gata @Larsen! Men du HODLER vel?

Jeg har ekstremt tro på BTC på lang sikt. På kort sikt derimot… i Januar stod Kina for 90% av all BTC handel. Nå står de for 8%.

Jeg hodler Verium ja :slight_smile:

1 Like

Ønsker deg lykke til, det beste stedet å begynne er ved å sette seg godt inn i hva du investerer i

Hehe, kommer nok ikke til å shorte med det første da jeg som sagt er fullinnvestert - men forstår andre gjør det!