Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Hatt veldig flaks med dette! Hadde fortsatt longen inne, solgte med 80% profitt eller noe rundt 7800, og så satte short! Og nå stuper det…!

2 Likes

Livet smiler :slight_smile: Vurderte også å shorte ista når jeg skrev det, men jeg er ikke en drevet shorter, så lot være… ‘‘Jævla dust’’ er ekkoet inni hodet mitt nå :slight_smile:

Tipper det er mange som river seg i håret av btc transaksjonstidene fra wallet til exchange nå :slight_smile:

Satte en short, men da snudde det… :slight_smile: Fint! Tapte 0,0009 BTC :wink:

GIkk long, og så short igjen nå!

Dette er bare å ride med uten for mye leverage da! For noen muligheter og for noe action og adrenalin kick!!!

Edit: Final rekts på rekke og rad :open_mouth:

2 Likes

13

Haha :smiley:

1 Like

Må jo ta 5 timer…

What? Når var det? :slight_smile:

Jeg er fortsatt short, men litt undervann nå… :confused:

Inn på 7199.9 og ut på 7199.9 :smiley: Som jeg nevnte over, så tapte jeg 0.0009 BTC… Satte shorten aaaaaaltfor sent.

2 Likes

Jeg satte en long på 7299 :sweat_smile:

Den ville jeg lukket litt faderlig fort :wink:

image

Edit: Dough… håper ikke du hørte på meg… :no_mouth:
Edit2: Nå kunne du i hvert fall ha lukket den i 0

1 Like

Fikk 0.0200 kjappe :slight_smile:
EDIT: Du tror vel ikke den skal lavere enn 7100?!? Du er gal :smiley: Vi skal opp til 7500 ila et døgn, og så er det 8000 til uka :wink:

02

1 Like

Mange gode trades :smiley:

3 Likes

Dette er jo som å stjele snop fra unger :smiley: Haha!!

2 Likes

Jeg fikk dessverre ikke med meg svingningen i dag. Hadde heldigvis noen kjøp inne på vei nedover!

1 Like

Lett :smiley:

18

Jeg har nevnt det før og synes det gjentar seg… Mulig det bare er jeg som henger meg opp i det, men Bitcoin har en tendens til å ha støtte og motstand på 4- og 8-tall. Se f.eks. på denne fra igår:

58

Tilfeldig? Nei. Alt som normalt tenker jeg.

Drop it like its hot!

Jeg sitter selvfølgelig short :slight_smile:

1 Like

Hvilken side trader du short med? :slight_smile: