Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitconnect - Tjene penger på utlån (risikofritt)

Det er en sterk trend rundt kryptovalutaer og jeg vil tro det er mange på Tekinvestor som eier endel forskjellige mynter. Jeg har derfor bestemt meg for å lage en guide for hvordan man kan reinvestere sin profitt på en risikofri måte, ved å bruke tjenesten Bitconnect.

Hva er Bitconnect?
Det er på lik linje med Bitcoin, en desentralisert kryptovaluta. Du kan kjøpe Bitconnect med Bitcoin, og låne dem ut til tradingboten til bitconnect.co, som tjener penger på volatiliteten i markedet.

Hva tjener jeg på det?
Til gjengjeld vil du motta renter hver dag. Hvor mye varierer fra størrelsen på investeringene dine og hvor mye volatilitet det er den dagen. Etter maks 299 dager, vil du få tilbake samme beløpet som du lånte ut i dollar. Du kan reinvestere pengene/rentene du mottar hver dag, og det vil få en snøballeffekt.

Se bildet under for full oversikt:
02

Andre måter å tjene penger på:
Bitconnect har også en vervedel som funker akkurat som et pyramidespill. Dette gjør at noen ser rødt. Uansett, du vil motta en viss bonusprosent i dollar, av investeringene som menneskene etter deg gjør, mindre og mindre for hvert ledd. Hvor mye er jeg usikker på…

Du kan når som helst overføre pengene som ikke er låst ut på lån, til bitcoin-pengboka di :beers: :beers:

Hvis dette høres interessant ut, er du velkommen til å benytte denne lenken :blush:

Jeg har drevet med Bitconnect-lån en stund og svarer på spørsmål om det skulle være noen. Synes det er fint å ha en tråd vi kan diskutere og poste framgang på! Er også interessert å vite om noen trader selve valutaen?

Dette virker svært shady og jeg vil anbefale alle å holde seg langt unna, jeg har fjernet affiliate lenkene i innlegget over.

edit: dette var lenken jeg mente å poste: https://news.bitcoin.com/cracks-appear-critics-label-bitconnect-ponzi-scheme/

6 Likes