Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitnorex

Hei,

Jeg har sammen med mine tidligere medstudenter startet en bedrift med base i Oslo, Norge. Formålet vårt er en handelsplattform for kjøp og salg av kryptovaluta i norden, jeg vet at det er et par andre som enten driver med dette i Norge eller har tenkt, men jeg synes at det er greit med flere alternativer og økt konkurranse. Det betyr mer skattepenger til staten.

De fleste er vel enige om at sikkerhet, brukervennlighet, en tilgjengelig og serviceinnstilt kundeservice er minimumskrav for å lykkes. Et stort utvalg av coins er også en mangelvare og en av grunnene til at folk rømmer til de store internasjonale selskapene. Dette kan være noe vi tar tak i senere dersom vi lykkes.

Målet vårt er å nå ut til de fleste i skandinavia først og fremst, da vi ser et stort potensielt marked her. Som en gründer kan jeg aldri garantere suksess, men synes det er utrolig spennende og artig å prøve noe nytt, selvom man skulle faile så har man iallefall lært noe på veien.

Jeg blir 28 år i år og ser på meg selv som en ung mann her inne, da jeg har fått inntrykk av at de fleste er godt voksne med stor kjøpekraft og innflytelse.

@pdx ser jeg jo på som en gründer også, med tanke på at han startet dette forumet og har fått det til å bli såpass bra. Kanskje vi kan få til et samarbeid i fremtiden ved at vi for eksempel promoterer Tekinvestor på forskjellige stands i form av at dere sponser oss (hint hint :joy:)

For å få litt fart på sakene så har vi bestemt oss for å kjøre en liten konkurranse på facebook (https://www.facebook.com/Bitnorex/)
Hvor vi deler ut premier som Bitcoin (BTC til en verdi av 1000kr), Ledger Nano S, billetter til Kevin Hart og Eminem, gratis kurtasje i 3 dager og mye mer, dersom dere registrerer mailen deres på hjemmesiden vår.

Plattformen skal komme i løpet av Q2.

Dere kan gjerne dele det videre til bekjente, word of mouth er jo ganske viktig i dagens samfunn med så mange sosiale medier verktøy og forskjellige måter å markedsføre på.

Jeg holder i skrivende stund på å lage twitter, instagram og bloggside til bedriften også.

Det ble litt lengre innlegg enn jeg hadde trodd, jeg er åpen for forslag, forbedringer og tilbakemeldinger fra dere. :blush:

3 Likes

Dette er et wiki-innlegg som alle kan redigere for å lage en oversikt over alt man bør vite om denne investeringsmuligheten. Det hjelper nye og eksisterende medlemmer raskt forstå og ta stilling til en investering. Bruk Rediger-knappen nede til høyre for å legge til noe :slight_smile: Takk!

går dere ikke snart tom for ideer` på navn for alle disse oppdiktede internettpengene??

jeg tror jeg har et forslag til neste,terrafloppmynt,-eller coin…

tok du an?..“flopp”

:sweat_smile:

@pleximus83
Eg håper du er en kamel, for det der var tørt :poop:

1 Like

Jeg har blitt med i en annen norsk nyoppstartet kryptobørs. Problemet er at det er slt for få handler der: for få ordre rett og slett. Jeg tror det er marked for det jeg og, men det er avhengig av at det ikke bare er store ordre på urealistisk lave/høye kurser. Om det går å kobles opp til andre exchanger er det er fordel tror jeg! Det viktigste med blrsen vil etter min mening å være en norsk inngangsport til krypto. At vi kan kjøpe ETH og BTC. Gjerne direkte fra mellommann, så lenge kursen er ok. I første omgang! Lykke til :slight_smile:

1 Like

Spennende prosjekt! Skal melde meg på konkurransen. Stå på, kjekt det kommer flere exchanger i norden også :slight_smile:

1 Like

@VargVemund @Nocturne

Takk for tilbakemeldinger :slight_smile: Dette skal vi selvfølgelig ta med oss videre

1 Like