Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnefella: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 2

Quad 4:
Worst Equity Sector: ENERGY, …

Hva tenker du på?

Futures hadde samme volumspike som under 2020 koronakrakket.
Det samme kan ikke sies om den faktiske indeksen.

US500 (S&P futures)

S&P 500

Kanskje i går kveld var mini suckers rally…:thinking:

Da er det videre ned i dag.

S&P futures er fortsatt ned, det må snu før man kan snakke om rally. Er vel “flatt” nå, så markedet har definitivt ikke funnet noen retning, men forrige retning var ned, så… :bear:

OBX er nå 6,3% under ATH. Dagen i dag kan være en pause før 2dre omgang.
Mye avhenger av FED i morgen. Jeg tror de er mer opptatte av inflasjon enn korreksjon.

1 Like

For meg virker det ikke som om bunnen er satt enda. Beholder mine bear andeler

S&P nærmer seg -3% intradag. Skal vi IGJEN se en helomvending etter close i Europa? Virker som at siden US har siste ordet på hver eneste børsdag så kan de enkelt sette stemningen for de neste børsdagene. Hvis ikke FED hever renten så er jeg temmelig sjokkert. De kommer til å sende verdensøkonomien ut i en stagflasjon etterhvert.

2 Likes

Hei. Noen som har noen tanker om hva worst case scenario etter FED-møtet i morgen er? Og som ikke er priset inn av markedet enda? Mer en 4 rentehevinger?

“While we recognize that markets have become somewhat more volatile, our priority moving forward is fighting inflation.”

Kort og godt hvis FED sier at de vil fokusere ganske ensidig på å kjempe mot inflasjon framover, så får man ikke QE og endring av pengepolitikken bare fordi markedene faller.

2 Likes

Ganske ville tendenser for tiden. OSEBX var vell nesten opp 2% i dag. kl 16:10 var den helt nede på 0,3% for dagen. Avslutter så opp 0,86% kl 16:25.

3 Likes

Tripp trapp tresko
Dow -1%
S&P -2%
Nasdaq -3%

3 Likes


-0,26
-1
-1,76

Blir det pluss igjen?

Kunne de ikke klart
0,5
1
2

Så hadde det gitt mening? Kidsa her er forresten 2, 4 og 8. :sunglasses:

4 Likes

Eller
3
6
9
Nikola Tesla style :sweat_smile:

2 Likes

Blir vell i pluss i dag og :sweat_smile: syke tider

Skikkelig oljerally i dag :cowboy_hat_face:

2 Likes

spx bare -1,1% i dag, da vant bulls i dag også

1 Like

Og Nasdaq Comp bare -2,3%, sell the rally

1 Like