Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

2 Likes

Hvor ser du det?

Dette er google etter close idag
image

https://www.cnbc.com/2020/04/28/alphabet-googl-earnings-q1-2020.html

https://www.cnbc.com/quotes/?symbol=GOOGL

Opp 3,8 % pr.nå 22:29

1 Like

Bryter vel fort motstand opp i morgen da med gode FED-News.

FED i dag og ECB i morgen. Kommer vel flere krisepakker men man kan jo håpe størrelsen skuffer noe? Vanskelig å se hva som skal til for å stoppe det løpske toget av pengetrykking.

Skal konkursene skje fra ATH aksjekurs? :upside_down_face:

4 Likes

Jajaja… Det går så det suser dette :slight_smile:

Ser ut som man kan få en reprise fra 2008. At det kan ta 8-9 måneder før den virkelige nedturen begynner etter det første kraftige fallet. I mellomtiden kan børsen nå ny all time high gitt at de fleste tror at mesteparten av covid 19-problemene og de økonomiske problemene er historie. History repeating?

Nok folk må være trygge på at at går opp før det går ordentlig ned igjen. Nå er det altfor mange som venter på en snarlig stor nedtur til at det vil skje.

4 Likes

Regner med ting vil skje ved Q2 fremleggelse, er først da man virkelig ser skaden av dette. Q1 er ikke dekkende nok :slight_smile:

Ja, tror det fort vil dra seg til sommer/høst før vi kan vente oss et brutalt fall igjen. Dette har selvsagt gjort enorme skader på økonomien som pt ikke gjenspeiler seg hvor børsene ligger i dag. Den dagen kommer…om en god stund. Volatilt og ruglete kommer det til å være de neste månedene, men tror ikke på et skikkelig stort fall før om noen måneder.

Er flere og flere som tror dette skal tilbake til ATH. Enig at det er umulig å si eksakt når det vil snu, men hvis det IKKE snur er dette en anomalitet uten sidestykke. Har tid å vente.

Jeg fyllte litt på med mer bear i dag.
Snitter ned og gir meg ikke… :sweat_smile:

2 Likes

Høres ut som du driver å trader nano. Hva skjedde med å ta tapet og skaffe seg en bedre inngang?

Om man har tro på at det snur på disse nivåer må det vel være en god inngang?

Hva tenker du er en god inngang?

1 Like

Tar ikke tap pga. det @Jensen sier. Jeg tror vi er i den siste leggen nå. Har et SL nivå vi er et stykke unna, både her og i US. Etablerer vi oss over der så blir det tap og avvente bedre inngang. Nå føles det ut som det kan snu anytime :sweat_smile:

Så lenge vi er inne i denne formasjonen foretar jeg meg ikke noe annet enn å kjøpe mer bear :slight_smile:

3 Likes

Har selv økt i dag og er vel inne med alt av kapital jeg har tenkt til å sette bear i denne omgang. Så blir det ny vurdering i morgen på hvorvidt man skal sitte over langhelga eller ikke.

1 Like

Får ikke lest, hva defineres som små eller kortvarige coronaproblemer?