Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

1 Like

Så den nettop sjøl. Men stussa litt på at han ikkje ser på volum.

2 Likes

Jeg holdt fast på mine bjørner i går.
last ned

3 Likes

Gylden mulighet til å posisjonere seg før det store raset

4 Likes

Kan bli en tung mandag, men som vi vet så står noen over dammen med en seddelpress og venter. Blir spennende å se hva som skjer utover dagen i dag. Finnes indikasjoner på at selge før helgen grunna frykt.

1 Like
1 Like

Du synes ikke det ser ut som et bullflag i OBXen?

Eneste som gjør meg usikker er om S&P ikke klarer å bryte ut av bullflagget sitt.
Den stanger konstant i 50 period EMA på 4 hr.

2 Likes

image

8 Likes

Ikke vår feil du kommer sent til bjørnefesten.
Alle bjørnene har gått på byen nå, men vi kommer tilbake for et nachspiel :kissing_heart:

2 Likes

Har ventet på dette nachspielet i lengre tid. Mine bjørner har tydeligvis sovnet på barkrakken etter flere uker på byen. Men de er temmelig klar for ny fest og venter spent på invitasjon.

4 Likes

https://www.cnbc.com/2020/05/15/coronavirus-growing-global-tension-may-lead-to-much-worse-trade-war.html

Perfect storm?

1 Like

Futtene! :poop:

3 Likes

Var vi bare oppe for å teste motstand på 750-52 og 680 på OBX i dag? Så jo ut som et perfekt bullflagg i formiddag, men dette var det slappeste flagget jeg har sett på lenge. Oksene gitt helt opp? :bear:

1 Like

Glad jeg følger med på Futures chartet, ble en klar rejection på 4hr EMA som beskrevet i morges.
Det bullflagget er ikke et bullflag lenger, men er nok en del bulls som ble fanget der nå @Smaaspareren :poop:

Noe mer du ville klage på @Savepig ?

image

4 Likes

Hver gang @Savepig fyrer i gang på bear tråden er det bare å hamstre tydeligvis :joy:

5 Likes

Rart ikke oslo børs snur mer ned?

Kanskje fordi US snur opp igjen? :clown_face:

Dette markedet ass… I’m tellin’ ya.

@pdx det er reklame mellom hvert innlegg her :smiley:

2 Likes

Wooow…

Bull :slight_smile:

1 Like