Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Bull ja :grinning::joy:

:laughing:

1 Like

Virker jo bare som markedet nekter å la seg knekke. For mange som vil inn rett og slett i mangel på alternativer. Blir jo ikke bear da

Bare detaljer… :slight_smile:

Tremendously very beautiful vaccine coming very “soon”

Jøss, den var jo svært tilfeldig…

2 Likes

Fase 1 vaksine snart klar må du skjønne :joy:

Karl Oscar med markedsoppdatering:
https://vimeo.com/418448342

1 Like

Got to pump it UP…

1 Like

De kommer bare mellom de gode innleggene :wink:

1 Like

Disse pressekonferansene må vel begynne å miste litt av effekten sin snart eller?

Blir litt “gutten som ropte ulv” tendenser…

3 Likes

Ja, jeg tror ikke markedet reagerer særlig på det. Futures gikk ikke opp noe særlig når jeg så på timestampen for innlegget. Tror heller markedet reagerer mer på dette:

Trump threatens to cut off relations with China

New rhetorical blast comes as US increases criticism of Beijing over the coronavirus

https://www.ft.com/content/cfbba6bf-3de5-458d-92d1-a62fb958a354

1 Like

Vanligvis har jeg ikke noe imot litt reklame på en gratistjeneste som dette forumet, men her ble det så mye og så intrusivt at det var mer reklame enn innhold, så det ble frem med element-blokkeren gitt.

Er nok en bug bare.

image

image

tenor

8 Likes

Et tips kan være en vertikalbanner på venstresiden i stedet, som følger scrollingen. Mye mindre “i veien” og mye mer synlighet for sponsor. (jeg snakker nå for desktop)

2 Likes

Det store spørsmålet er om eg tørr å gutse å sitte med bjørnene til over helga? Ka tror ekspertene?

1 Like

Jeg tror du feiger ut :wink: eller hva var spørsmålet?

2 Likes

Vel… det får gå som det går tenker jeg…:

Meg i går: Tungt investert i høyt girede produkter med relativt kort perspektiv… tenkte å holde til i dag tidlig…
Banken min: “Din BankID på mobil har gått ut på dato. Du må nå bruke din kodebrikke.”
Kodebrikke: * Tom for strøm. *
Banken min: “Sender deg ny brikke, du har den om 5-6 virkedager.”

Meg: hmm :thinking:

4 Likes

Skit la gå, kjøpte 1000 bjørner til, sitter over helga.:see_no_evil:

4 Likes

Satte et mindre beløp i et 18x gearet bear-etn mot sp500… vinn eller forsvinn :see_no_evil:

2 Likes

Sånn gikk det da vi prøvde å rive ned okseflagget @Smaaspareren

7 Likes