Bra for min del @Nocturne, fikk kjøpt tilbake det jeg solgte i går
Bear gull virker som en god tanke, gull prisen er på sitt høyeste siste 5 år.
Det kan fint ende med all time high og vel så det…
Ting som er på 5yh skal stort sett alltid høyere…
Det her med trend og venn og sånn er en merkelig greie
QE er også på sitt høyeste
Samme her, men desverre ca. 0.50 øre for tidlig
Pump før trump tale(pågår nå) . Så tipper jeg dump igjenn
Dump ? På veg mot grønt nå
Markedet reagerer ikke negativt. Det vil bare ikke ned. Oksene vinner
Jeg skrev når sp500 var 0.10 % ned. Oppe å tester dagens high igjenn. må gi det litt tid kanskje ? kan fort gå begge veier selfølgelig…
Hadde det vært høyere renter eller attraktive råvarepriser og andre ting så hadde mange gått bort fra aksjemarkedet, men når det ikke er tilfelle i det hele tatt så blir det ikke skikkelig bear marked. Bare å innse tror jeg, har latt meg lokke inn i noe bear produkter jeg også, men det er bare sorgen hittil
Time will show -flåklypa
Det kan man alltid si:) Nei, morsommere å være bull og prøve å plukke billige aksjer, tror jeg går tilbake til det 100%
Det interessante er at markedet ikke bryr seg om alle de grusomme korona tallene som kommer på løpende bånd. Det ser vi jo. Så hva er da argumentet for bear? At markedet ikke forstår det ennå bare ? Skal alle da selge? Hvor skal de da ha pengene ?
Noen ganger trenger jeg mer Dwight Shrute i livet mitt…
Tror faktisk mange må ta ut penger fra børsen fremover for å finansiere seg gjennom disse tidene, vi ser det jo allerede med oljefondet. Det blir nok et større problem for mange å få ut nok penger enn at de har for mye og ikke kan plassere det noe sted.