Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Bye, bye bears… :laughing::laughing:

1 Like

Bear market is cancelled, pack your shit, fun’s over

1 Like

Press F to pay respects

Det var et lodd. Can’t win them all… :grimacing:

Men stakkar dem som gikk hardt inn på Wall Street på slutten der, tror ikke de helt har forstått hva som er i ferd med å treffe dem… :flushed:

4 Likes

ikke ute av Bear market. Følg med. En full helg med fanskap, nedstengninger og epidemi. Hvordan i alle dager kan du tro at aksjemarkedet ikke skal hardt ned igjen nedte uke.

I dag hadde jeg både Bull X5 og Bear X10 samtidig på midten av dag. Begge ga meg solid pluss før dagen var omme. Vi går mot volsom volatilitet, men ytterligere fall.

4 Likes

Store ord… men vi får se til uken når de kjenner på krisestemningen, død og flere smittede.:slight_smile:

Edit: hvordan påvirker dette Europeiske børser på mandag tro… :thinking:
Det vi vet er ihvertfall at det ikke blir mindre krise ila. helgen. Plutselig smeller det på mandag. :wink:

1 Like

Bare bitter over at jeg ikke får shorta denne spiken :smiley:

3 Likes

Husk at lettelsesrallyer i en bear trend kan være brutale

5 Likes

Den grønne 1H candelen i SPX as

Bulltrap. ?.mye frykt i markedene.spennende å se hva som skjer i helgen

Ørliten short spx på 2703, for stort rally til å ikkje få pullback var resonnement. :sweat_smile: Lets see

4 Likes

Må innrømme jeg har hatt en Bear 2x OBX i sikkert to år nå, som en hedge. Klarte å selge halvparten i foebindelse med en margin-call i januar. Den ligger fortsatt og jeg tror jeg lar den bli stående en stund til selv om jeg egentlig tror det verste er over. Personlig tror jeg vi kommer til å merke etterdønningene i lang tid, men i slutten av april tror vi vil se at viruset ikke var så ille som fryktet. Jeg krysser i hvert fall fingrene for det.

1 Like

Bear market rally vil nok strekke seg utover uka, kanskje over neste helg.
Vurderer bull S&P til uka.

Samme her. Men så skaper jo Apple shutdown’en mørke skyer…

Er veldig fornøyd med min timing fra bear til bull så langt, prøvde å tipse her og indeks tråden også :wink:

4 Likes

Sitter du bull over helgen? Oslo eller usa?

Stockholm

Tror det blir perfekt trading muligheter de neste ukene,kjøpte heldigvis mye aksjer i det verste fallet,som er godt i pluss nå,så får håpe bullmarkedet fortsetter til uka.Men langsiktig tror jeg på et Bear marked,om ikke viruset forsvinner når det blir varmt.

1 Like

Kan ikke forstå at dere tenker det kommer til å bli bull-marked de neste ukene. Ja, det har falt relativt mye siden toppen, men en korreksjon var ventet uavhengig av korona-viruset. Nå har korreksjonen blitt utløst av noe langt mer alvorlig og dyptgripende enn hva som er grunnlaget for de fleste korreksjoner. Jeg sitter ikke med fasiten, men jeg blir svært overrasket om vi totalt sett ser en oppgang i løpet av de 2-4 kommende uker.

2 Likes

Bull neste uke?
Tror dere virkelig det? Europa i startfasen på shutdow. Historier om de økonomiske konsekvensene begynner så smått dukke opp. Spådommer om fullstendig økonomisk kollaps de neste 6 mnd.

USA med sannsynlig massiv spredning.
Også alle landene uten et godt helsevesen…

Bull?

3 Likes