Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Jeg er ikke noe Trump fan, men sannelig ikke veldig fan av styret i Kina heller.

Får håpe ingen av disse vil ha tilbake penga sine

3 Likes

Bull :cowboy_hat_face:

3 Likes

+2% i morgen :slight_smile:

Mer trygd inn i aksjer?

Ekstremt vrient å vite hva man skal. Komme seg ut og ta tapet, eller sitte og kjøpe mer

Jaja, må kjøpe når det er billig… Eller?

1 Like

Som nevnt før så kommer vel aldri krakkene når det er åpenbart at de skal komme.

1 Like

“Alle” gjør alt de kan for at det ikke skal krakke. Er ledigheten kunstig høy eller er alle permitterte tilbake i jobb innen kort tid? Kommer en medisin som gjør at hysteriet legger seg og fører til hverdag uten Coronas klamme hånd? Kommer underskudd i oljeproduksjon fortere enn vi aner fordi verden åpner opp igjen og oljetunge Oslo børs stiger som følge av stadig høyere oljepriser?

Prøv å les det høyt mens du imiterer fortellerstemmen i “Brødrene Dal” … :sweat_smile:

5 Likes

Det er ett eventyr vi er vitne til :yum:

2 Likes

image

3 Likes

Fin måte å få andre sine innlegg til å høres latterlige ut: Les det du skrev nå med smurfestemme :joy:

Fra spøk til alvor. Er ikke gull et sikrere kort enn Bear i tiden fremover selv om gull har steget en del? Gull er noe alle kan forenes om, både bear- og bullfolk pga både pengetrykking og usikkerhet.

Herrefred, ha LITT humor da mann. Innlegget var legitimt, men jeg bare så for meg fortelleren i brødrene Dal :roll_eyes: @Paddy80 tok spøken :kissing_heart:

5 Likes

Ser ut som det var humoristisk ment i mine øyne…

1 Like

Jada, jeg synes det var morsomt jeg :wink: Bra takhøyde hos meg. Tror nok @Paddy80 ogå tok det greit :+1:

1 Like

6 Likes

Bryr meg fint lite om nett troll :wink:

Vel @holmes - vi kan kalle en spade en spade så mye vi vil, men S&P 500 endte opp 0,82 prosent til 3.080,8. Det vil si at indeksen bare har falt 4,6 prosent hittil i år, mens Teknologitunge Nasdaq Composite steg 0,59 prosent til 9.608,4. Indeksen har dermed steget 7,1 prosent siden nyttår (!) (kilde: finansavisen).

image

:hot_face: :cry: :sob: