Jeg er ikke noe Trump fan, men sannelig ikke veldig fan av styret i Kina heller.
Bull
+2% i morgen
Mer trygd inn i aksjer?
Ekstremt vrient å vite hva man skal. Komme seg ut og ta tapet, eller sitte og kjøpe mer
Jaja, må kjøpe når det er billig… Eller?
Som nevnt før så kommer vel aldri krakkene når det er åpenbart at de skal komme.
“Alle” gjør alt de kan for at det ikke skal krakke. Er ledigheten kunstig høy eller er alle permitterte tilbake i jobb innen kort tid? Kommer en medisin som gjør at hysteriet legger seg og fører til hverdag uten Coronas klamme hånd? Kommer underskudd i oljeproduksjon fortere enn vi aner fordi verden åpner opp igjen og oljetunge Oslo børs stiger som følge av stadig høyere oljepriser?
Prøv å les det høyt mens du imiterer fortellerstemmen i “Brødrene Dal” …
Det er ett eventyr vi er vitne til
Fin måte å få andre sine innlegg til å høres latterlige ut: Les det du skrev nå med smurfestemme
Fra spøk til alvor. Er ikke gull et sikrere kort enn Bear i tiden fremover selv om gull har steget en del? Gull er noe alle kan forenes om, både bear- og bullfolk pga både pengetrykking og usikkerhet.
Herrefred, ha LITT humor da mann. Innlegget var legitimt, men jeg bare så for meg fortelleren i brødrene Dal @Paddy80 tok spøken
Ser ut som det var humoristisk ment i mine øyne…
Jada, jeg synes det var morsomt jeg Bra takhøyde hos meg. Tror nok @Paddy80 ogå tok det greit
Bryr meg fint lite om nett troll
Vel @holmes - vi kan kalle en spade en spade så mye vi vil, men S&P 500 endte opp 0,82 prosent til 3.080,8. Det vil si at indeksen bare har falt 4,6 prosent hittil i år, mens Teknologitunge Nasdaq Composite steg 0,59 prosent til 9.608,4. Indeksen har dermed steget 7,1 prosent siden nyttår (!) (kilde: finansavisen).