Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Ja, det var häftiga grejer! Hade jag inte alls väntat mig…

Ekstremt overkjøpt marked. Siste spiken opp, før ny nedtur?

Er overrasket over at det ikke spiker mer - men er glad jeg er short OBX og ikke S&P.
OBX har double topp på 766 hvis man ser på hourly chartet. Håper den ikke closer nær HOD.

Det er ikke lenge til S&P er ved ATH. Noen lamper (noen få) bør begynne å blinke :slight_smile:

Hva hvis…

2 Likes

Blir ikke overrasket om vi får en siste leg opp på S&P mot 3200+ nivået som du sier @Hocki.
Ser mange EW analytikere mener det er target for wave 5 (eller C). Vi får se. Føles uansett ekstremt toppish / euforisk i markedene nå. Spørsmålet er om det blir en liten pullback, eller trendendring.

@Christian - ja, jeg holder muligheten åpen for at det er bullflag,
men enn så lenge er det dobbeltopp :+1:

Det der er et bullflagg, target 781😎

1 Like
2 Likes

4 Likes

stonksus

Jeg så @Nocturne hadde vært å bjørnet litt i oksetråden :wink:

1 Like

Jeg vet ikke heeeeeeeelt om forumet er tjent med flere ekkokammetråder enn pcib småprat? :stuck_out_tongue:

5 Likes

Bullflag it is :disappointed_relieved:

Nyt det så lenge det varer @solskimm, var tidlig ute og spådde krakk i PCIB på 70-tallet i desember (den gikk vel over 80? :thinking:), og har vært for tidlig ute nå også.

Ny uke og nye muligheter for fall neste uke :sweat_smile:

God helg!

2 Likes
1 Like

image

3 Likes

Ang arbeidsmarkedrapporten. Har hentet ett sitat fra ett annet forum:

“det står jo rett ut i rapporten at ledighetstallet egentlig er 3% høyere pga. “misclassification” av permitterte, men at de presenterer dataen som den er fordi det er usual practice”

Det er så til de grader misvisende. Og Ola dunk m.fl tar det for reelle tall, og durer på. Utrolig, men sant.

3 Likes

Grevli irriterende når norske småsparere pumper opp us-indeksene…

5 Likes

Vi er effektive Buffet :slight_smile:

1 Like
1 Like

for et forbanna sirkus.

1 Like

Du treffer høvelig greit :slight_smile: Men vi skal fortsette denne veien i 10-20år til i følge noen her inne, så det er bare å sitte rolig i båten :slight_smile:

1 Like