Hva heter bearen uten giring da?
Økte på BEAR i 11 tiden. Også disse er in the money nå. Jeg tenker inget krakk, men det kan være intressant å holde noe BEAR mens man ser på konsolideringen de neste par ukene. BLM idiotien har potensial til å restarte pandemien og man må trå varsomt også om man er en BULLer. FED klarer neppe demme opp for nok en lock down.
VIX SP500 futures er opp 3.67%. Det er litt det. Vi får se på fortsettelsen.
Har kun bear, cash og krypto nå. Magefølelsen sier vi skal langt ned innen kort tid
Bare en zoom-in av grafen jeg postet rundt midnatt, hvor jeg sammenlignet wedgen i 2008 vs den vi har nå. I 2008 fikk vi en ny ATH etter det første bratte fallet. Den gangen var ikke det fundamentale fullt så ille som det er i dag, bare noen banker med for mange råtne lån. Ellers var jo det meste business as usual.
Noe sier meg at de smarte pengene skjønner at denne gangen ser ikke ting like rosenrødt ut, benytter anledningen og selger seg ut før ATH, uansett hvor mye boblen pumpes opp av Robinhood, FED og nye Nordnet-kunder…
Den mest omsatte er XACT OBX BEAR.
2x gearing, men lite svinn i den, kan sitte i papiret noen måneder uten at det renner ut i ingenting slik som ymse x10 produkter.
Ja, det er et veldig kurant papir ut i fra hva jeg kan se.
Har 2x og en Yolo pott med 5x. Yolo potten er opp 10%, men ned ca. 25% totalt.
2x potten er fremdeles i minus men tror den fort kan hente seg inn igjen om fallet fortsetter.
Planen er å sitte med denne lenge, har fylt på oppover her, så rimelig tungt inne i den.
22 av 25 aksjer i minus på OBX indeksen.
https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/OBX.OSE/overview
Kan olja sette opp en vendepunktformasjon her ila. uken?
Har du få ferten av honning nå
Jeg tror faenskapen setter opp en bjørne felle.
Tipper US-indeksene stenger ned 2,5% idag
Ja, eller opp 2,5%
Vet aldri hva Powell vil finne på å si, men vi får vel ikke vite hva han sier før i morgen?
OBXen har i allefall ingen tegn til bounce enda, faktisk ser det mer ut som et bearflag.
EDIT: S&P joiner - får krysse fingrene for brudd her da…
Interessant om Kina og deres digitale myntenhet, og hvordan det kan føre til problemer for US.
Eller den gapper opp på open i morgen akkurat som fredag