Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Kjære FED, i dag er børsen ned. Jeg stoler på at dere kan fikse dette snarest.

1 Like

Fikk melding nå om at de står klar…

1 Like
1 Like

Se på RSI og Stochs her - bryter vi opp av denne formasjonen kan vi fort gå 20% til oppsiden, minst.
Tilsvarer touch i trendtaket, og da har vi ikke engang vært i nærheten av hvor vi var i Mars :grin:

Jeg vet ikke hva som vil skje med FED i dag, men alt er i allefall teknisk linet opp for nedgang.

1 Like
1 Like

“Alle” er long

Screenshot 2020-06-09 10.54.52

3 Likes

Futures ned over -1% :bowing_woman:

Men tør ikke håpe på for mye før etter FED har uttalt seg.

Om litt er de long-gone…

1 Like

Klassisk rejection på 200 dagers snitt:

Potensiell HS på 15 min ? :thinking:

Jeg regner med det kommer en liten bounce, men ikke med momuntum.
Lower high.

1 Like

Så, hvilket papir for obx er best å holde over tid? Uten gearing. Tenker vi kanskje skal opp til Ath før det snur, men er litt 50/50 på det

Har ikke tro på noe større fall før om et par måneder/noen måneder. Trump har vært altfor mye på skrytern ift børsmarkedet de siste dagene på Twitter til at han lar markedet falle drastisk. Men det kommer til å bli grisestygt når det først faller. Mulig han klarer å holde markedet delvis oppe inntil valget er overstått. Etter det kan det bli ragnarok, uansett om det blir gjenvalg av Trump eller Biden kommer inn.

Du kan kjøpe en XACT ETF uten giring, både bull og bear.

Finnes det uten giring? Jeg trodde bearobx med 2x var den roligste av dem faktisk,

Veldig greit papir å holde, sånn bortsett fra at indeksen har gått et legg lenger enn man kanskje trodde i midten av mai.

Jeg tenker man kan la børsen få en skikkelig rød dag før man går i bear. Det er jo et bullmarked nå. Etter en knallrød dag, så er det neppe tilfellet.

Litt som med koa, ikke vits å gå inn før emi. For høy risiko.

1 Like

Helt enig. Ingen grunn til å sitte lastet med bear nå for evt å få med de første prosentene før det er et markert brudd på bull-rallyet.

1 Like

Denne er i allefall uten giring: (det er de med bull og bear i navnet som har giring).