Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

De venter nå til short nivåene er store nok, så setter de et støt og resten ordner seg selv. Maks uttelling med lav innsats. Hadde vært min strategi om jeg var head of the bad times :sunglasses::moneybag:

Dette handler først og fremst om en svak norsk krone

image

Er klar over det. Skrev for en stund tilbake at vi kom til å få høyere inflasjon pga kronen. Kanskje ikke denne posten.
Men det er jo som regel slik inflasjon kommer. Pengetrykking eller valutasvekkelse.

Siden du skrev “markedet er så bullish” så er det lett å misforstå :wink: Hvis ikke du tenkte på USD valutamarkedet.

1 Like

Høyre skulder under konstruksjon nå.

3 Likes

3 Likes

Ja, ikke umulig det. Tror det blir en nokså kjedelig dag siden Powell skal snakke etter at børsene er stengt her hjemme. Tror ikke det blir store utslag før etter FED møte. Ser også HS’en som @Buffet har tegnet lenger oppe, samtidig er det potensielt bullflag på 15-30 min chart. Så kan gå begge veier.

1 Like
3 Likes

HS på olja også nå?

3 Likes

Det er litt lættis også (som de sier i øst). US Futtene har aldri vært mer konsekvent grønne fra dag til dag enn i denne tiden når alt tilsynelatende går til…

1 Like

Ja, HS - jeg ser på høyre skulder som bearflag - men potato, potato.
Vi brøt jo også ut av en stor wedge formasjon men ville helst sett en sterkere reaksjon til nedsiden dersom det var den gjeldende formasjonen. Target for wedgen gir meg en oljepris under $30, ned i rangen $28-25, så det er ikke så usannsynlig gitt de økonomiske utsiktene og en potensiell ny bølge.

Bør være noe støtte i boksen jeg har markert da vi konsoliderte der veldig lenge før vi brøt opp.
Kommer vi ned dit og konsoliderer på nytt kan vi få en enda større HS formasjon tho :grimacing:

3 Likes

raser i USA nå.Futtenen i minus

1 Like

Futtene i minus nå. Snart bekreftet kortsiktig HS på oslo-børs :slight_smile:

1 Like

Hold tight

image

2 Likes

Hahaha, “I’m just printing money”. Jeg trodde det var en spøk :joy:

4 Likes

Det har poppet opp en rekke facebook-grupper hvor nybegynnere vurderer å leve av trading. Noen har også luftet interesse for å selge sine “analyser”.

Vi skal langt ned, veldig snart!

4 Likes

boo

2 Likes

Jepp, dette minner mer og mer om euforien som rådet i 2017 under BTC boblen :star_struck:

Må innrømme at det er ganske morsomt å se videoene hans:
“I just bought 500k of Chewey. Why? Cuz stocks always go UP!” :rofl:

image

4 Likes

Synes denne gjengen er festlig, de var hysteriske i går når markedet falt og skjønte ingenting. Men de fortsetter å håpe på store gevinster videre…

1 Like