Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Klarer nesten ikke vente til us åpner :joy: :see_no_evil: :see_no_evil:

2 Likes

Dette blir stygt!

5 Likes

3 Likes

Vi som er Bearposisjonert får jo bare håpe dette er starten på en ny trend. :slight_smile:

Hvis ikke er det jo selvsagt viktig å benytte anledningen til å hovere mens man kan :smiley:
Men å ta noe for gitt har vi vel alle sluttet med.

100% enig @Krafer - jeg kommer ikke til å feire skikkelig før vi bryter 715-700 på OBXen.
Det er likevel litt fint å se at trappene opp og heisen ned fremdeles er en OK metafor på markedet.

Kan potensielt se for meg en liten bounce for å lage bearflag / høyre skulder i en større HS her :thinking:

3 Likes

Føler denne egner seg her i dag og de neste ukene:

1 Like

skal vi 3% ned idag tro ? :slight_smile: kan bli spennende inn mot helga detta !

1 Like

Bra momentum nå! Tipper 3% blir passert ganske hurtig når us åpner :slight_smile:

1 Like

Ja, jeg begynner å lure på om panikken setter inn for fullt her nå, hadde ikke forventet 2.5% ned.
Tenkte litt over 2% og så bounce. Men 740 bør gi noe støtte som jeg nevnte i innlegget over.

2 Likes

Fantastisk dette :slight_smile: Var på tide det kom, har vært sykt høy optimisme :slight_smile:

1 Like

Dette er mye panikk, sitter mange på diverse forum å lurer på hva som skjer… Hehe… Elsker nybegynnere å panikk :slight_smile:

2 Likes

When reality hits…

1 Like

Er jo litt og gå på nedover vel :stuck_out_tongue:

Capture 2

Absolutt! Ser ingen bounce enda, hva skjer? :sweat_smile:

1 Like

Realiteten slår inn :slight_smile:

Gode tider å være day-trader! Godt å se bjørnene kose seg :slight_smile:

2 Likes