Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

https://www.cnbc.com/2020/06/10/stock-market-rally-has-created-a-dangerous-environment-ceo.html

Key Points

Markets are on a “runaway tear” and have created a “bubble-like environment” similar to the one seen in 2000, said David Sokulsky of Concentrated Leaders Fund.
Following a massive sell-off in March as the coronavirus pandemic swept across the globe, stocks have surged despite economic concerns.
Jonathan Sheridan of Fiig, said the “huge risk-on tone” in markets “puzzles me,” given the underlying economic data. He also flagged the risk of bankruptcies in the future and recommended that investors improve the quality of their investment portfolios.
1 Like

Begynner å se toppish ut nå :see_no_evil:

5 Likes
1 Like

Wow! Millionær :blush:

1 Like

4 Likes

Den gruppen der er så sjuk den! Haha anbefaler alle å ta en titt, next level gambling :joy:

1 Like

Ja, den er helt vill. Det virker som det er umulig å tape penger, de som gjør det blir nesten latterliggjort.

Er en annen side også, som er nesten like ille:

BioTech Pennybois

1 Like

Disse galningene gikk all in!!!

Rød olje, rød asia og rød wall street utenom Nasdaq. Oslo børs -0,85% ved åpning og -2,00% ved stenging?

Ser man på futtene så ser det ut som us-indeksene åpner med gap ned senere idag.

3 Likes

Det kaller jeg høyrente det

1 Like

Ja. Det må satses for å få slike resultater. All inn! Helt sykt. Minus 1,25% avkastning. Galninger!

2 Likes

Spennende og se om det kommer momentum på nedsiden

Det er bra driv i futtene nå ihvertfall :sunglasses:
Har på følelsen at en god del nybegynnere med alt for høy selvtillit vil få en leksjon i dag om hvordan aksjemarkedet kan føles på kroppen :sweat_smile:

Dow begynner å nærme seg ned 2% allerede! :sunglasses:

1 Like

Tenk deg tallene rundt om i hele verden nå etter BLM kontra før demonstrasjonene.

1 Like

USA be like :sweat_smile:

Capture

2 Likes

God morgen bjørnefeller og andre skinnfeller :sweat_smile:

Er dette dagen vi får “The Empire Strikes Back”? ES mini futures er for øyeblikket ned -1.31% (var lavere når jeg våkna). Jeg forventer egentlig en liten bounce her ila. dagen for å lage et bearflag som kan bryte wedgen min i ES Mini. Hvis vi IKKE bryter wedgen her nå er jeg redd for at vi må anse dette som en korreksjon. Det er enormt med rom til nedsiden tho’, og jeg har ingen planer om å selge før vi er dypt nede i bjørnereviret og roter i kloakksystemet baki der.

In other words, we’re going a long way down.

Hele analysen her: https://www.tradingview.com/chart/ES1!/POiG3uHm-S-P-Futures-in-an-ascending-wedge-pattern-Look-out-below/

OBX Futures viser tegn til at vi skal åpne kraftig ned

image

6 Likes

Asiabørsene stuper, Nikkei stengte ned 2.82%

3 Likes

Vi åpna visst ned ja… :sweat_smile:

2 Likes