Er i pluss på 5x en i morgen, 2x en trenger en 4-5% mer ned på OBXen. No stress. Det kommer. Sjekk S&P. Må huske på at oksene tok trappen opp, men vi tar heisen ned.
Btw, kunne ikke FED redde oss likevel?
Var ikke det hele tesen din?
Er i pluss på 5x en i morgen, 2x en trenger en 4-5% mer ned på OBXen. No stress. Det kommer. Sjekk S&P. Må huske på at oksene tok trappen opp, men vi tar heisen ned.
Btw, kunne ikke FED redde oss likevel?
Var ikke det hele tesen din?
DOW ned 4,2% etter et par-tre times handel, hvordan ser chartet ditt ut Nocturne?
Nå er det vel snart lengden av flaggstangen målt fra nedsiden av wedgen som gjelder.
Dumme meg, jeg som trodde på Hild som sa vi skulle gå opp til ATH_Corrected som var ATH + 20% og derfra videre opp i 10 år… Dette skulle jo bare gå opp sa han. Føler meg lurt!
Heldigvis… Så kjøpte jeg bare mer Bear og lot resten stå på høyrentekonto
Tradere som er pissenervøs, litt morsomt å lese på robinhood siden i dag
Huff, ser det er utrolig mange YOLO’ere som kjøper denne dippen. Det er INGENTING som tilsier dette er over rent teknisk. S&P snart ned 4% og har basically snart eliminert hele sist ukes oppgang.
In hindsight var vi jo altfor tidlig ute @Smaaspareren, men jeg har aldri vurdert å ta et tap fordi jeg har conviction - takk spesielt til bjørnene her inne som har holdt motet oppe underveis.
Vi har fått en seier i dag, måtte det bli en ny i morgen
Fantastisk Er mye å gå på nedover enda, men vil ikke glede meg før jeg ser enda flere dager med nedgang
Ja, de kjøper for dette er jo bare en dip… Enda
SP500 er brutt igjennom wedgen på logaritmisk graf også nå.
Spennende hvordan dette utvikler seg, retail pleier vel oftere å “ta imot kniven”, “sitte stille i båten”, “snitte ned” osv, så det må nok være noen store som lemper ut fra toppen her.
At NASDAQ nådde ny ATH på 10 000 samtidig som antall nye smittede per dag aldri har vært høyere enn det er nå, var kanskje det som måtte til?
Hørte en gang noen si “sell in May and stay away”
Og ellers, Elon Musk røyker vel en rev nå som Tesla var oppe i 1000 dollar… Kommer vel melding om disclosure of large shareholding over helga
Solgt Natto ?
Åh trodde det var “Bear in may and stay away” jeg
Nei har fortsatt aksjene mine også
Det snur nå og ender dagen i pluss
Stairs up, elevator down?
Hva betyr det at spreaden er så enorm på Bear S&P x10 Nordnet?