Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Håp er stikkordet her. Realiteten er at hjemme hos FED er det alle man ved pumpene. Markede skal lære at under 3000, det kan man bare glemme. Tipper indekningsrally mot slutten.

1 Like

Garantert under 3000 i løpet året. Mulig helt ned til 2000 i desember. Snart er håpfasen over og realitetene med kraftige konkursbølger blir et faktum.

2 Likes

I det større bildet er det helt naturlig hvis den går ned rundt 2800 merket og tester.

Når man ser på wicken i mars kan man se det var mye etterspørsel på dippen. Så selv om alt var “bekmørkt” i nyhetsbildet er det noen som kjøper. Effort, result osv , osv.

Jeg henger meg ikke så mye opp i hvem som kjøper, om det er FED eller what not. Poenget er at noen skaper etterspørsel og løfter markedet.

Det interessante tingen nå er hvordan reaksjonen utspiller seg. Ser ut til å teste tidligere motstand for å se om denne holder som støtte. Verdt å merke seg at dette er den første skikkelige testen av denne.

3 Likes

@Nocturne under droppen i går :rofl:

Bjørner er jaggu meg artige dyr!

5 Likes

Bør vi sikre denne tråden med alkolås? :slightly_smiling_face:

5 Likes

Pumpes som f… nå på slutten…! :frowning:

Det lå i kortene :slight_smile:

1 Like

Funker anabole steroider fortsatt? Her bør Wada på banen uten alkolås siden det er fredag🤣

1 Like

Er vel ikke unaturlig med en liten reaksjon opp etter en brutal dag med nedgang. Slik som indeksene har svinget opp og ned i dag tyder også på usikkerhet. Det pleier å være et dårlig tegn.

2 Likes

I dag ble 3000 testet og sparket tilbake nok til at man forstår at markedet er Bull. Mandag tror blir starten på en ny stigning ikke så annerledes den vi har hatt de siste 2 ukene.

1 Like

Det får vi se på. Jeg har for øvrig lengre horisont en dag til dag med mine posisjoner. :slight_smile: Men er relativ sikker på at den skal under 3000 i løpet av neste uke.

3 Likes

Det har vært mange som har vært relativt sikre på mye i denne tråden for en stund nå, og tar man trådnavnet i betrakning så har de fleste ikke akkurat tjent penger til nå ved å være bjørn :sweat_smile: er dog ikke uenig i at en korreksjon bør komme

3 Likes

Er ikke alle som kun har satset på bjørn :wink:

Jeg er bare møkk lei av denne manipuleringen, er ikke det som er hensikten med børs og ett fritt marked…

2 Likes

Digger Robinhood forumet :slight_smile: :slight_smile:

7 Likes

Er ikke bekymret, virker som du har hodet på rett plass :yum: Jeg er i allefall ikke sikker på hvor det går neste eller uken etter, men jeg føler meg rimelig sikker på at mange selskaper skal bli mindre verdt + jeg tror på høyere oljepris utover sommeren og høsten

3 Likes

Liten oversikt over datoer fed pumper markedet :slight_smile:

3 Likes

Antall nye smittetilfeller i usa bryter nå opp fra en omvendt hode- og skulder formasjon på økende volum. Stigende rsi-kurve.
Gearet x-antall ganger etter demonstrasjonene.

1 Like

Kanskje litt kjedelig for de som har investert her og sitter rolig i båten :sweat_smile:

2 Likes

1 Like

Og jeg som trodde Fed trykket mye penger:

2 Likes