Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Oioi, nå må ppt våkne…

Nå kommer det nok flere shortere på banen tenker jeg, samtidig som belånte nybegynnere blir skviset ut.

1 Like

Der! Alle indexene i rødt :ok_hand:

2 Likes

Digg. Håper det ender i -2-3 %.

2 Likes

3 Likes

Alt i rødt over der. :-
Dninvestor er 15 min forsinket

Dow Jones er flat som en pannekake

Godt med en rolig dag på børsen, bare en 3-4% svingning…

3 Likes

Får se når det nærmer seg stenging, er noe som sier meg at det vil gå kraftig opp de siste 20-30minuttene :slight_smile:

Føler ikke det er en tid for å sitte med bear særlig lenge. Har prøvd, men det har vært tapsprosjekt

Bears trenger det for mye. Det er nok mange som sitter og trenger et fall? Og det som skjer da er at det blir kapløp om å få seg noen aksjer. Det jeg ser nå er at det bygges en ganske tøff støtte på 3k. Se ikke bort fra en bounce oppover nærmere close.

2 Likes

Eh, hvorfor tror du det falt i går? Put to call ratio var på onsdag det høyeste ever, og du har YOLO tradere på alle sosiale medier som har blitt aksjeguder over natten. Bears trengte ikke noe fall, fallet var varslet for lenge siden.

Den korrigerte etter læreboka og falt eksemplarisk. Det som er interessant er om den closer over eller under 3k. Krysser fingrene for under. Vi er allerede under 200 dagers glidende snitt på 3017 :slight_smile:

5 Likes

Storebrand satser på fortsatt bull marked og har overvekt i aksjer

Trenger ikke bety så mye.

Var ikke så lenge siden de solgte for tidlig, og måtte FOMO inn igjen. De er vel livredd for at akkurat det skal skje igjen.

2 Likes

Sant det, har vært flere merkelige manøvre fra Storebrand.

SP500 snudde brått oppover kl. 20. Utrolig mye FOMO som slår til på hver dipp ser det ut til. Vanskelig å spå mye om retningen videre før det har gått noen dager til. Enn så lenge virker støtta på 3000 poeng å være sterk (noe jeg ikke var like sikker på etter i går).

2 Likes

It ain`t over before the fat lady sings: