Covid har brattere kurve. Litt passé å søke på Coronavirus nå
For redelighetens skyld får jeg legge på sammenligning da
Covid har brattere kurve. Litt passé å søke på Coronavirus nå
For redelighetens skyld får jeg legge på sammenligning da
lol. Hvor mange har vi lest av disse? Nok en analytiker på etterskudd?
Tenker vi nærmer oss dagen da FED får kjøre sitt eget løp, og pumpe markedet i USA. Så får resten av verden løsrive seg fra galskapen i USA, og se realiteten i makroøkonomien, og agere deretter.
Death cross covid gjennom coronavirus søktetrend
Er ekstremt spennende å se hva Apple, Alphabet, Facebook og MS guider fremover. Rallyet har vært ledet av tech, rallyet avsluttes gjerne også av tech. Alle har hatt en fin korreksjon nå, men er fremdeles i stigende trender. Momentum ser dog ut til å ha avtatt.
Fb boikottes hardt og ma kjører knallhardt på sparekniven. Blir spennende fremover
Blir også en spennende høst når valgkampen begynner for fullt. Biden har varslet at han vil reversere de fleste av skattelettene til big business som Trump har innført. Hva skjer da med aksjemarkedene?
https://www.cnbc.com/2020/06/29/biden-tells-donors-he-will-end-most-of-trumps-tax-cuts.html
Rett opp?
Antakelig bullish dette også, jeg klarer bare ikke helt å skjønne slikt lengre…
Fauchi mener det kan komme 100 000 nye
Corona-tilfeller hver dag hvis man ikke raskt får kontroll på situasjonen:
Haha, fortsatt like aktuell den forsiden, 21 og et halvt år etter…
Dokumentasjon takk!
Dette er en tråd for å diskutere bear/bjørner og andre måter å tjene penger på et marked som går nedover.
De som føler for å rake ned på bjørnene kan sende meg en melding så kan jeg bare stenge dere ute med en gang, så slipper folk å rapportere dere.
Seriøst, Drit i å være drittunger. Er du bull, så finnes det en tråd for det også.
Takk, det var på tide