Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Det å slippe å låne er det som er styrken til norsk økonomi…
Ser også at oljen faller.Ingen norske avviser dekker dette lengre???

Setter en Bear OBX på dagens oppgang. Burde følge etter resten av verden snart

2 Likes

Hva nå om den norske krona styrker seg nå som NB muligens skal ta grep.

Vil tro at dagens oppgang har en klar sammenheng med kronekrakket. Da er dagens oppgang kun et suckers rally.

5 Likes

Jeg satt en del ulike bears da hovedindeksen var på +4 % i dag, meget fin oppgang hittil😊

4 Likes

Denne dere kjøper?

Ja. For meg holder det med x2.

1 Like

Har blant annet den ja, og så har jeg en del mer gearede bear-produkter.

2 Likes

Har hatt Bear Olje * 5, samt mye annet som har gitt ekstrem avkastning siste uke. Men selvsagt skyhøy risiko, så det bør være med penger du har råd til å miste.

1 Like

Det er HELT innlysende at norske børsen overall skal svekkes betydelig mer før dette er ferdig.

1 Like

Når børsen en dag bunner ut og snur for alvor så vil vi ikke få en klar indikasjon “nå snur det”, og da vil man sikkert i god stund etter vendepunktet vente på ytterligere bunner og tenke bear. Sist Olja var på 20 tallet så var det mange store overskrifter om olja i 10 dollar osv, gamle statoil stod omtrent i 100 kroner som nå.

Ellers har vel OSEBX stanget i 653 to runder og siste nå stoppet det på rundt 650. Så da er bjørnen satt.

3 Likes

Har du noe target?

Nei, det tør jeg ikke si. Mine betraktinger går i hovedsak ut på å følge stemningen og reaksjonene rundt i verden, på børsene, råvarer, politisk og pandemiens progresjon. Jeg har også lite tro på tekniske støtter i disse dager.

6 Likes

Noen måte å shorte kreditt-markedet på?

Skal bjørnene få seg en smekk på labben nå?

Håper du det?

Bjørnene får seg en smekk om antall smittede spiker?

3 Likes

Suckers rally, har virkelig ikke tro på oppgang på OSE i morgen.

1 Like

ja equinor taper nok milliarder hver dag nå…blør

" Live Now

Live Webcast

March 19, 2020

At 10:30 AM Governor Cuomo makes an announcement in Albany."