Spørsmålet er om krakket kommer når alle roper krakk samtidig 
Vi får rope så høyt vi kan da, 1…2…3
Kjenner det på gikta. Skjer noe nå?
Må nesten si meg enig her. Muligens på tide å vekte ned og kjøpe bear 
Det rare er at all tech tror de skal til Mars. En ting er at f.eks. Zoom har steget siden januar (naturlig nok), men det er jo de siste ukene det har gått helt bananas.
Ja, når til og med Idar Vollvik blir pågrepet må da enden være nær. 
Nesten så jeg håper på en liten bounce i OBXen så jeg kan få fyllt på siste rest av bjørnene i morgen.
XACT OBX chartet ser i allefall veldig potent ut for en eksplosjon oppover - formasjonen og set up er ganske likt det som skjedde i mars, så er spørsmålet hva som evt. vil trigge en slik bevegelse 
Jeg vet ikke når det evt cracker, men jeg vet at OBXen ikke cracker alene. Derfor ville jeg heller sett på S&P 500 om jeg lette etter crack… Eller på FANG-indexen…
Jeg har sluttet å følge med så mye på Futures og US500 - sjekker sluttkurs men ser ikke etter krakk der fordi det er helt umulig å se - alle signaler som tilsier krakk har jo blitt gjort til skamme de siste 3-4 ukene. OBXen virker å være løsrevet mye mer fra US, og vi har hatt flere dager med nedgang mens S&P og FAANG aksjene har satt nye ATHs.
Skal man se på noe bør man se på DXY chartet. Når dollaren bouncer vil aksjer og råvarer falle i verdi. Krysser fingrene for at vi får et brudd opp i dollaren ila. uken. Da skal du se fyrverkeri 
Ja, men det er til en viss grad to sider av samme sak. Pengene flykter ofte til dollar når de forsvinner andre steder.
Mange produkter som gir mer enn 25% på et 25% fall
Om man treffer selvsagt.
Heres a kile, theres a kile, everywhere theres a kile kile 
Just a matter of time, when, not if…
Sant, XACT vil jo gi ~50%, nordnet sine kan jo gi inntil 10x. Puts kan jeg ikke noe særlig om.
Et 25% fall skal det vel noe til for at skjer.
Tesla har falt fra 570 ish pre market til 470 på bunnen, ikke så langt unna det?
Med en litt mer beskjeden forventning på et 16% fall satt tidligere i dag ville den slått inn på en time.
Det vanskelige er å forutsi dette og ikke bli sittende og betale i evigheter mens man venter på at planen skal inntreffe.
Det fallet er bare pga emisjon 
Er vel litt også pga. overprisingen av selskapet og den ville oppgangen etter split? Nært 20% fall på en 1,1% utvanning høres ikke riktig ut. 
Jeg trenger bare et fall på 10% for å gå break even. Tenker det ikke er så mange andre enn meg og kanskje et par andre som er Long Xact Bear? Hvis vi først begynner å korrigere tror jeg ikke det stopper på 10% så usikker verden er. Men vi trenger noen skikkelige Black Swan nyheter. Kanskje Pelosi som stopper stimulus checks eller noen som finner ut at det FED driver med egentlig ikke er lov? 
Tror det blir en bounce i morgen pga. vaksinenyheter, da får jeg en siste sjangs å handle til under 28 kr før raketten bryter ut av wedgen. Bare vent og se