Oljen drar Norge ned 
OBX falt under nivået jeg har overvåket så da øker jeg forsikringen igjen.
Har også solgt et hav av aksjer litt på bakgrunn av at jeg merker jeg begynner å gå på tilt og drive med hevntrading.
Nede på støtte her, skulle tro den vil opp og ta igjen noe av forspranget til andre markeder.
Hevntrading, haha. Den er fin:joy:
US er en skikkelig kruttønne altså. Sosial uro, høy arbeidsledighet, enormt gap mellom fattig og rik.

De som mangler penger nå er ikke de som ville kjøpt aksjer. Men enig i at det er et urettferdig system.
Nei, nei, har ikke noe med aksjer å gjøre - bare synes synd på disse menneskene som er prisgitt mennesker med penger som bare blir rikere. Men judgement day is coming bro, it’s coming…
Å konkludere en BIAS før bevegelsen har gjort seg ferdig, og før man har sett reaksjonen på støttenivå er dårlig praksis. Du har allerede satt deg opp et scenario hvor du lettere vil legge mer vekt på bearish signaler en bullish signaler, potensielt overse dem.
Se på volum, støtte, og det tekniske rallyet som mest sannsynlig vil komme.
Konkluderer ikke med noenting, men er happy det går ned. Tror jeg dette var toppen? Nei. Som du sier trenger vi mer bevis. Men foreløpig må vi få lov å feire sånne dager. Er jo helt utsultet og halvdøde hele bjørnegjengen 
Jeg tror faktisk det. Men blir spennende å se. Lastet godt opp med xact obx bear i foregårs og måtte spe på med noe mindre summer i s&pbearx5 idag 
Eg lika da eg ser no 
Et 5x papir du ikke kan trade mens markedet er åpent? holy
Hehe. 3,5 % ned nå. Så blir nok en grei dag imorgen.
Det var morsomt sist gang jeg hadde det også. I juni, men da fant jeg ut at 10x var søppel. S&p gikk ned 5% dagen etter jeg kjøpte begge disse. Skulle jeg blitt kvitt 10x den dagen så måtte jeg tatt 50% tap. Nordnet hadde aldri noe god forklaring annet enn at den handlet på et så lavt tall at da må det helt ekstreme svingninger til for å melke ut gevinst av det produktet. Så de forklarte vel egentlig med egne ord at det er bare holde seg borte fra det der.
Nå blir det reality check her ja.