Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

Hva slags verktøy skal taes i bruk ved et eventuelt krakk? Verktøykassa begynner jo å tynnes ut.

2 Likes

Litt reality-check, men sånn fra avstand så er det jo bare et par dager med oppgang som korrigeres. Burde jo falt 50%. :crazy_face:

Er vel ingen som tør kjøpe bjørn etter det fallet, korrigerer vel like mye opp igjen i morgen, + 2%. :slight_smile:

2 Likes

Det samme som er brukt hele veien opp så langt, printe mer penger…

1 Like

It’s f… happening :laughing:

2 Likes

Bjørnene feirer krakket

3 Likes

Feirer ingenting enda, synes bare det er litt moro med en liten smell på veien :slight_smile:

Samme her. Folk skjønner tydeligvis ikke ironi. Det har vært opp i US i flere uker uten korreksjon. Må få lov å feire litt. What did you think would happpen? :bear:

2 Likes

:stuck_out_tongue: Får håpe det ikke snur opp ila dagen da ;D

Herregud. Ned bare 2.88%. Så la meg se om jeg forstår dette, først 20% opp, deretter 2.88 % ned og så er det plutselig bjørnefest?

Jeg håper på -2.88% kan holde seg. Da er liksom koreksjonen unnagjort så man kan starte oppturen for de neste 3 ukene.:laughing: OSEBX opp 1.5% i morgen.

Det som måtte til var at du skulle begynne å trade litt enkelt aksjer igjen, dette er signalet jeg har ventet på. Nå kommer krakket!! :sweat_smile:

image
__

image

2 Likes

Haha, well played - men husk at også enkelt aksjer kan gå opp i et bjørnemarked :blush: Bjørnepotten min er fremdeles den største posisjonen, men håper også dette ikke er starten på noe større siden jeg ikke er fullastet enda :+1:

1 Like

Nedgang overhode er en fryd for øynene akkurat nå, det viser håp om en liten smule realitet :slight_smile:

2 Likes

Kan faktisk shorte det norske markedet nå på IG

1 Like

Oh my, 733?!

Blir en fin fredag om dette holder seg! :sweat_smile:

2 Likes

Ser ikke ut som om det kommer en umiddelbar bounce…

2 Likes

Nasdaq ned 5,3%!

2 Likes

1 Like

Litt moro er det… :slight_smile:

2 Likes

Mye moro rundt om…

2 Likes

har vært litt triggerhappy i nano i det siste, men 60% er fortsatt bear/cash. Heftige bevegelser ikveld…

1 Like