Hva slags verktøy skal taes i bruk ved et eventuelt krakk? Verktøykassa begynner jo å tynnes ut.
Litt reality-check, men sånn fra avstand så er det jo bare et par dager med oppgang som korrigeres. Burde jo falt 50%. 
Er vel ingen som tør kjøpe bjørn etter det fallet, korrigerer vel like mye opp igjen i morgen, + 2%. 
Det samme som er brukt hele veien opp så langt, printe mer penger…
It’s f… happening 
Feirer ingenting enda, synes bare det er litt moro med en liten smell på veien 
Samme her. Folk skjønner tydeligvis ikke ironi. Det har vært opp i US i flere uker uten korreksjon. Må få lov å feire litt. What did you think would happpen? 
Får håpe det ikke snur opp ila dagen da ;D
Herregud. Ned bare 2.88%. Så la meg se om jeg forstår dette, først 20% opp, deretter 2.88 % ned og så er det plutselig bjørnefest?
Jeg håper på -2.88% kan holde seg. Da er liksom koreksjonen unnagjort så man kan starte oppturen for de neste 3 ukene.
OSEBX opp 1.5% i morgen.
Det som måtte til var at du skulle begynne å trade litt enkelt aksjer igjen, dette er signalet jeg har ventet på. Nå kommer krakket!! 

__

Haha, well played - men husk at også enkelt aksjer kan gå opp i et bjørnemarked
Bjørnepotten min er fremdeles den største posisjonen, men håper også dette ikke er starten på noe større siden jeg ikke er fullastet enda 
Nedgang overhode er en fryd for øynene akkurat nå, det viser håp om en liten smule realitet 
Oh my, 733?!
Blir en fin fredag om dette holder seg! 
Ser ikke ut som om det kommer en umiddelbar bounce…
Nasdaq ned 5,3%!
Litt moro er det… 
har vært litt triggerhappy i nano i det siste, men 60% er fortsatt bear/cash. Heftige bevegelser ikveld…