Har fulgt med på denne tråden en stund. Det meldes om flag og traps flere ganger daglig. Klart, noen ganger treffer man. Det må man. Og det er vel de som huskes. Er det noen som har noe god litteratur på “analysene” som presenteres her? Enda bedre: Er det noen som har tatt seg bryet med å telt opp hvor mange ganger bidragsyterne her treffer i prediksjonene sine?
Jeg vet ikke om du er klar over det, men mange av formasjonene som nevnes her er ufullstendige. Dvs at man (burde) vente på bekreftelse før man tar posisjon.
Rimelig rødt i statene nå 
Må regne med sånne dager innimellom, det går jo opp og ned på børs. Det er få alternativer til aksjer så jeg tror det fortsatt vil være et sug inn mot markedet. Så lenge rentene er 0 så tror ikke jeg på noe kraftig nedgang annet enn en og annen dag innimellom. Men hvis det eskalerer og låser seg helt igjen mellom Kina og USA så kan det bli røft, så det er det jeg følger mest med på nå.
-
Jeg tenker det er en sunn korreksjon vi ser nå.
-
Det er få alternativer til aksjer, men også mye som tilsier at mange kan bli nervøse. Vi ser fort flere uker med nedovertrend fremover.
-
FED har færre verktøy å komme med skulle vi få en kraftig korreksjon/kollaps. Renta er allerede på «full spiker» hvis man ikke vil gå på andre siden av null.
Sp500 - ser det ligger an til en falling wegde fra toppen og til i dag. Der vi samtidig treffer weekly 21 ema og 20 ma, og korreksjonen er 10% som kan forventes i en opptrend. Er det i morgen vi snur opp eller hva er det eg ikke ser?
Sett på DXY chartet? Se på hva som skjedde i mars. Se hva som skjer nå (også brutt opp av falling wedge, target over 100). Slår det til skal S&P langt ned. Men, som du sier, bør være god støtte i området vi er i nå så blir ikke overrasket om den bouncer.
Tok en for laget og kjøpte litt bear, da snur det nok snart opp 
Tenker OMX skal ned til 300 dagers i første omgang som hovedscenario, får vi stenging under sma50 i dag er det første skritt på veien dit.
Må gjøre disse små innsatsene for å redde hovedporteføljen
Litt humor å gå inn på e24.no. Tror ikke en dag overskriften stemmer med faktum når det gjelder å kommentere børsen i USA.
“Wall Street ned” - S&P-tickeren viser grønt.
“Oppgang og optimisme i USA” - Ticker viser rødt.
Er ikke så lett når ting snur på en time og de skriver et par slike artikler om dagen 
Nettopp, men kanskje velge en annen innfallsvinkel, eller lage et skript som endrer headingen automatisk ut fra nu-et?
Forstår ikke poenget med slike artikler «USA børsen stiger» osv ser man vel på tickeren
HELOMVENDING PÅ WALL STREET
Like morsomt å lese E24 som boligannonser på Finn