Hmmm…
Millioner av Amerikanere i ferd med å bli kastet ut av hjemmene de leier, forbearance-perioden er vel snart over for mange, og The Fed har flere trillioner dollar med boliglånseiendeler.
Går vi mot en likviditetsskvis for bankene fremover, i ytterste konsekvens?
No bear now, only bull!

Where hunger is ugly, where the souls are forgotten,
Where black is the color, where none is the number,
And I’ll tell it and speak it and think it and breathe it,
And reflect from the mountain so all souls can see it,
And I’ll stand on the ocean until I start sinkin’,
But I’ll know my song well before I start singin’,
And it’s a hard, it’s a hard, it’s a hard, and it’s a hard,
It’s a hard rain’s a-gonna fall.
Hallelujastemning igjen, eller har vi en rising wedge fra 24.9 til i dag? 3400 er kraftig motstand og 3200 i motsatt ende. Lite volum på “rallyet”.
Synes jeg traff bra her, tester 3400 akkurat nå
Vi er nok fort i en situasjon der markedet holder ca. her til etter valget og så arver Biden potensielt et ATH-marked før han skal skattlegge selskapene som ligger på topp. Good luck!
Men skal ikke ta noe for gitt, det er mye som liner seg opp for vår oransje venn. Han har i høst f.eks. Fått vinklet valget litt over fra Covid19/Arbeidsledighet/Udugelighet til å også gjelde BLM/Opprør og der kan han være litt mer kategorisk hard mot opprørere enn Biden som på sin side ønsker å være pro «lov og orden», men også søker stemmer fra afro-amerikanere.
Jeg tror dette kan bli tightere enn mange har sett for seg.
Tror vi går inn i en period med mer laber utvikling, nå har børsen gjort et voldsomt løft fra bunnen, og det virker mer og mer tungt å løfte denne videre oppover herfra.
Håper du har rett -110 000 på mine Bears. Håper på krakk.

Jeg holder mine bjørner enda jeg også, men synes ikke chartet for OBX ser kjempebearish ut tbh 
Er det chartet som vil utløse en bevegelse nedover da tro? Var vel ikke det i februar/mars.
Endelig vakler nocturne i troen!
Da er det like før!
Noen litt urovekkende bevegelser i 30årsrenten i USA. Frakoblet fra aksjevirkeligheten i hvertfall. Fare på ferde?
This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies.