Nei, det gjør den ikke. Jeg fikk 139% avkastning på min BEAR DAX x18 fra fredag da jeg solgte (frivillig) ca. 09:15 i dag morges.
Takk for oppklaringen! Beard DAX fra hvilken utsteder?
Nordnet
Alle med BEAR har jo store gevinster. Tjente selv over 600 k siden fredag. Alt er sikret nå.
Grattis, jeg har også tjent noen slanter men opererer med ett færre siffer i beløpene enn deg…
Mange Bear produkter er ikke kommet skikkelig i gang ennå. Det skyldes at futureshandel på SP500 ble stoppet. Stoppes ved fall over 5%.
Så vi får bare vente til åpning.
DAX er i alle fall i fritt fall. Ut fra TA ser det ut som indeksen skal en del lenger ned.
Ble 200 k her,det hjelper litt på portisen.
Virker som det meste venter på usa reaksjon. Pga stans av futtene på -5% vet jo ikke noe mer.
Stille før neste storm.
Noen som har vært med på at futures-handelen stoppes i US før?
Kan jo ikke være dagligdags akkurat…
Skjedde i alle fall når Trump ble valgt:
Nå får vi håpe Dow ikke faller under støtten,da er det bare og lukke takke for seg, og ta kvelden noen år.
Hvor ligger støtten?
Jeg tror SP500 går rett i -7% og børspause i løpet av de første 15 minuttene i dag.
Tror det var 24650.
Er overrasket over at OSEBX BEAR ikke går mer jeg, er et trygt produkt som bør kunne gi bedre avkastning enn noe annet de neste månedene…
de har økt spreaden,
Ytterligere dupp i DAX og OBX når USA åpner i dag?
Det tror jeg. Vi vet ingenting om hvor heftig fallet i USA blir for futures-handelen ble stoppet på -5%. Den skal sannsynligvis godt under -5%, men akkurat nå virker det som markedet bare ligger på vent.
Det ble massevis av tvangssalg og panikk ved open i Europa i dag, og det blir det nok i USA også.
Under 24650 er meget alvorlig for Dow. Her går den langsiktige stigende trenden (log.chart). Fall under denne støttelinja har alltid gitt store utslag. Nå ser det mørkt ut for Dow…
Opec prøver å knekke Russland med oljeprisfallet, men Russland svarer med at de vil øke produksjonen.