Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnehjørnet

FHI har nå gjort analyser der det samlede antall smittede er beregnet til 14.146. Det utgjør 0,26 prosent av befolkningen.

Det betyr vel at man må ha veldig strenge regler for å hindre at smitte brer seg igjen frem til vaksine kommer om 18+ måneder.

2 Likes

Var faktisk den nyheten jeg hørte i bilen, hadde da vurdert salg eller hold noen timer. Kjørte innom Shell og solgte :blush::unamused:

Hater når usikkerheten er så usikker! :tired_face::tired_face:Skjønner godt han sitter med cash da… :joy::joy::joy:

4 Likes

Opp over 3%. Målt i NOK :upside_down_face:

1 Like

Innen det slippes opp er vel et nytt virus på vei. Kanskje dette blir en permanent ordning, vi skal aldri bli immune mot virus lenger. Vi skal leve i isolat. Mens man i fattige land kan danse rundt i det fri, vil vi i Norge sitte i glasshus og gå ut med dykkedrakter. :lying_face:

1 Like

Alle gode ting er 3 denne skal lenger ned ? :smiley:

Eller fortsette videre opp, har gitt opp å spå noe som helst. Kjøper bare, så får det gå som det vil :slight_smile: Er ikke mer enn jeg tåler å tape i værste fall :slight_smile:

2 Likes

Det var oppgangen sin det :slight_smile:

Hehe er langt i fra ferdig. snakkes på 2200 :wink:

Det kan jo fort komme, men det er så mye optimisme i markedet om dagen at man må neste utnytte det :slight_smile:

1 Like

Litt seint å komme inn på oppturen nå spør du meg, men blir spennende ja uten tvil :slight_smile:

Synes dette gikk litt kjapt over, alt er plutselig positivt. Får se hva en finner på før påske, men nekter egentlig og tro at alt er gull og grønne skoger.

1 Like

Alt er ikke gull å grønne skoger, men det er utrolig hva en god dose optimisme kan gjøre :slight_smile:

1 Like

Dette er galskap. Vix (frykt index) er ned, gull (GC1) og sølv (XAG) skyter opp. Og hele SPX (amerikanske børser, S&P500) er dopa på free cash

image

4 Likes

Vi har blandt annet folketrygdfondet som kjøper opp kursen på obx. Hvem har USA? Er det en av oppgavene til FED?

1 Like

Helt korrekt. Historien gjentar seg, det samme skjedde under finanskrisen.

2 Likes

USA har hele verden som kjøper, blant annet det norske oljefondet

Galskap, galskap…

3 Likes

Jeg skjønner ikke du kan sitte med bjørner så lenge uten å dekke inn. Har du ikke giring på dem kanskje? :thinking:

2 Likes

Kan jo være et Mini S produkt eller liknende, de har ikke nødvendigvis så høy giring.