Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bjørnetråden: 2.2 - Det klargjøres for Bearfest 202x 1

Starter en ny bjørnetråd da den andre ble full.

14 Likes

Har trimmet porteføljen litt siste par dagene.
Er veldig klar for en liten dipp.

4 Likes

Ny test av 3200? eller var Trump sin uttalelse noe markedet bare ikke brydde seg om? Får bare vente og se tenker jeg. Vanskelig å trekke en konklusjon. Oppskriftsmessig test av 3400 da. :slight_smile:

1 Like

Jepp, ser ut som den bare ville opp og teste bruddet av den stigende trendkanalen og etablere den fallende? Dette er weekly chart så det er for tidlig å si, men kan ikke se for meg vi skal over 3400 etter en så tydelig rejection.

FUTURES

2 Likes

Hvis man kjører en linear regression, så er vi nå helt i bunnen av trenden. Topp/bunn går på 2 standardavvik. Mao, så er det tre fakeouts, to på topp og ett på bunn.

1 Like

Rart med grønn pretrade etter at Trump har sagt det ikke blir gratis penger før etter valget når stimulus-optimisme har løftet markedet fra rødt til grønt gjentatte ganger frem til nå.

Min logiske forstand får kjørt seg i 2020.

1 Like

Tjah, flere tolkninger her

  • Markedet tenker at nå vet de hvem som tar valget
  • Markedet tror Trump bare har kommet med et trumpish forhandlingsutfall
  • Markedet tar ikke Trump på alvor
  • Markedet ser bare på chartet og tenker at 3400 tar vi ut i morgen :stuck_out_tongue:
2 Likes

Vel, jeg økte i allefall bear potten med 1/3 i dag. Tror veien fremover i beste fall blir “ruglete” :popcorn:

2 Likes

Ja, hva skal man tro?

@Investingcom
*U.S. STOCK INDEX FUTURES POINT TO HIGHER OPEN AS TRUMP’S TWEETS RENEW STIMULUS HOPES

I det store bildet, så ble 3400 brutt, men det er en mindre motstand her på 3430, over der er det vel omtrent clear skies opp til ATH.

La spesielt merke til en ting i chartet ditt.
Dette :thinking:
image

Funcom falling wedge :smiley:

Godt tidspunkt å average ned på XACT OBX BEAR tro? Har vel 28 i snitt…

Hva heter det når du prøve å catche en kniv som kommer fykende oppover?

5 Likes

3600 neste stopp? Neida, skal nok lage en lower high, teste 3400 igjen før 3600 skal testes :see_no_evil:

1 Like

Følger utviklingen på covid. Flatet ut på sensommeren, men tar fatt oppover igjen nå.

Hmmm, så du sier hvis vi får en vaksine nå så vil ting kollapse :thinking:

Ser ut som det blir mere stimulus:

3 Likes

Den må uansett godkjennes i senatet… Det er jo der problemet har ligget nå i det siste, er det ikke?