Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Friday Deals! 🏴 🤯

Det var det samme jeg gjorde; slo til på et tilbud som virket å være veldig bra (tror jeg betalte 6000.-). Jeg ønsket virkelig at maskinen skulle funke, for kapasitetsmessig var den overlegen i prisklassen og gadgetfreaken i meg siklet jo over alle funksjonene. Vel og bra det, men så lenge primærfunksjonen ikke leverte var det en enkel avgjørelse å returnere. Det var forøvrig servicesenteret til Samsung(!) som anbefalte meg å sende den tilbake, det var tydeligvis ikke den første maskinen som hadde hikke…

4 Likes

Black Friday

7 Likes

Oppdatering: Dette var så gøy at jeg vil at flere skal få sjansen til å bli Insidere til halv pris. Derfor kjører vi på med…

image

Tilbudet gjelder til midnatt på søndag.

6 Likes

Skal du ikke kjøre Cyber-monday da @pdx ?

1 Like

Del gjerne cyber deals her også :smile:

Bestilt to av disse :slight_smile:

2 Likes

ikke at jeg trengte en til, men dette ble for billig :sweat_smile:

Er det supertilbud på super TV? En kollega som har kjøp på gang….

såå, pc-en min konker nå… 13 år gammell. Hva nå? vil jo ha alt… virtual reality, 4kgaming hva er greia? hva ser jeg etter? 16gig mem, diskene sitter jeg på, vil hellst unngå lysshow med led, helst ha støvfilter …

Er jo ofte en differanse mellom vil ha og rom i budsjettet. Slik tilgangen er på GPU nå er det vel enklest å gå for noe ferdigbygget. skal du opp i 4k gaming er det vel 3080 eller 3090 som er tingen. Da blir det vel en plass mellom 30k og 40k for en rigg i dagens marked. Om du i dag sitter på en 13år gammel rigg er vel kanskje steget opp til 1440p gaming tilfredsstillende med tanke på kost/glede.

2 Likes

Du kan kjøpe hva som helst så blir du fornøyd. Bare ta en uten led lysshow og med støvfilter, siden det var viktig for deg.

2 Likes

Skal kjøpe en Jensen seng. Noen som vet om disse pleier å komme på tilbud og at det kan lønne seg å vente til black friday?
Kommer jo på nyttårsalg, men trenger før det.

Har du sjekket prisjakt.no? Der kan du se prishistorikk.

Takk for tips, men den var ikke til noe hjelp.

1 Like

Det er ikke alle som ønsker å være med der, det er jo synd for de…

Jeg løy, min Intel(R) Core™ i5-4670K er fra 2013… men problemeneer borte. En av skjermene hadde løs kabel, Tastaturet var fucket… og støvsuger i pc-en fiksa random reboots. super pc, men mangler hepafilter… Takk for innslag.

Edit: Jeg har ikke kjæledyr, men liker å tro jeg ville tatt bedre vare på dem :slight_smile:

Kanskje heller bytte kontorstol? :joy:

:sweat_smile: Du har sikkert rett! Jeg tenkte bare at prumpeputa kanskje trenger en utskifting :grin:

A post was split to a new topic: Black Friday 2022!