Det gir mening. Jeg tenkte dog at en i5 med 8gb Ram og et ok skjermkort skulle kunne holde til jeg har tjent nok til en surface pro
Husk Ă„ benytte deg av tilbudet om 20 dager gratis Insider innen kl 00:00: Crazy tilbud pĂ„ Insidermedlemskap - avsluttes midnatt sĂžndag đ
104 har allerede gjort det siden torsdag
Min skepsis til slike lĂžsninger er at det fort blir dyrt og lite fleksibelt Ă„ reparere hvis noe skulle ryke. Ikke bare Ă„ benytte anledningen til Ă„ oppgradere hvis noe ryker heller.
Og sĂ„ blir det litt sĂ„nn at hvis skjermen ryker sĂ„ ryker i praksis hele pcâen. Man lager avhengigheter man ikke har noe behov for tenker jeg
Til den prisen kan du fÄ en laptop som funker til dine formÄl + en ekstern skjerm av bedre kvalitet - KjÞrer selv den komboen hjemme, og det funker utmerket for mine behov.
@Krafer @Nocturne makes sense. Men at jeg fÄr lik ytelse til lik pris med laptop + skjerm + mus blir vel litt drÞyt? IsÄfall trenger jeg hjelp
I laptop orker jeg ikke stĂžrre enn 14".
Har ikke tid Ä lete skikkelig nÄ men gjorde et kjapt sÞk pÄ komplett og fikk opp denne:
Har samme prosessor / ram som den du sÄ pÄ. Kombinert med denne skjermen:
-er det fremdeles billigere enn den alt-i-ett-pcen. Du fÄr hive pÄ en mus
I stand corrected
Har ikke noe erfaring fra de selv mer en Raspberry Pi, men det innes ogsÄ ultrakompakte datamaskiner. De har ofte lite lagringsplass (men superaskt M.2), grafikkort internt i CPU.
Legger ved tek sin artikkel om MSI sin versjon.
Blir vel stasjonĂŠr med laptop innmat. Ser ut til at man kan bytte RAM og M.2 Disk
Om du ikke har kjĂžpt enda og kan vente til februar:
Nypris 8 lapper, nÄ 4500. Om den er bra eller ikke vet jeg ikke. Jeg gikk for en annen modell fra Power fordi jeg ikke kan vente:
Stedatteren mÄ ha seg en laptop til skolearbeid. Vi tenker max 4000,- Noen som har sett et uslÄelig cyber monday tilbud som gir mye for pengene?
Jeg endte med denne til vĂ„r Ă„ttendeklassing, hĂ„per den holder ut ca tre Ă„râŠ
Kostet dog 4500âŠ
https://www.dustinhome.no/product/5011098170/v130
UtgÄtt stÄr det der
Hmmm, ser det nĂ„ jaâŠ
Det stod 100+ pÄ lager lenge, hva som har skjedd vet jeg ikke.
Vet heller ikke om prisen var god, da den ikke var inne pÄ Prisjakt, men ut fra data ser den ok ut.
Endte opp med denne: https://www.dustinhome.no/product/5011079597/f405ua
FÄr satse pÄ at den duger til its learning.
Det vil jeg tro!
Da har jeg litt sÄnn post BF skaffet meg en nyere tlf, det ble ikke Huawei Mate , selv om det var meget fristende. Har mange epleting, og liker at det er sÞmlÞst.
Ser frem til Ä fÄ lastet ned TI-appen.
Men takk for tips.
Grattis! HÄper du blir fornÞyd. Skal vel ikke sÄ mye til om du kommer fra iPhone 3G?
Fikk min gratis trÄdlÞs lader til telefonen i posten i dag. Veldig kul dings
3GS , om jeg mÄ be:) TenÄringene bak disken i butikken synes den er sÞt
Blir vel mulig Ä surfe igjen nÄ da.
Edit: Fra app.
Til dere som snakket ned comfyballsbokserene mine!