Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Tjener ikke penger på alt vet du, ref Apple over her :v: kjøper du det han vil at du skal kjøpe, ja, da har du så klart større sjanse til en god deal :man_dancing: :cowboy_hat_face:

Nei det å tjene penger på lokketilbud er vel heller ikke meningen.
Butikken tar gjerne ett tap på ett produkt så lenge dem får kundens oppmerksomhet.
Ta BF som eksempel og hysteriet rundt; Sinnsyke tilbud blir lokket med, butikken har en STOR kundegruppes oppmerksomhet, så tjener butikken penger på mersalg på selve salgsdagen og etterdønninger av at en glad kunde kommer igjen til samme butikk en annen gang.

Mulig jeg er negativ nå men :sweat_smile:

For all del så er det vel og bra med BF, men jeg mener butikkene har mer å gå på. Og at 20-30prosent på hele butikken blir feil.

1 Like

Komplett er bra! - sendte mail 10:25, fikk svar 14:23 på black friday!

image

2 Likes

Jeg bestilte vaskemaskin på Skousen forrige onsdag, forventet levering fredag eller mandag. Pris ca 7500 inkl frakt.
I mellomtiden steg prisen til ca 9800, purret siden tirsdag på levering.
Torsdag ble prisen redusert til 7150. Altså ikke mye å hente på det tilbudet ift forrige uke.
Maskinen kom i dag…9 dager…
Søndag bestilte jeg deler til den gamle Miele vaskemaskinen på Amazon, 200 kroner inkl frakt fra Tyskland. De kom også i dag!
I fremtiden blir prisen 400 pluss dobbelt så lang leveringstid, pluss at en må hente pakken på postkontoret…

Enig med deg. Er på et kjøpesenter nå, har ikke kjøpt noenting. Alle lokker med 20-30% rabatt men jeg må ha minst 40, helst 50% før det er aktuelt. Skjønner jo butikkene taper på det men tjener de noe på å ha 30% på hele butikken fremfor å ha 50% eller mer på utvalgte varer?

Black Friday i år føles som Black Thursday i 2016…
Jeg er blakk indobbel forstand…
Heldigvis snart trening…

5 Likes

Tenker det blir bedre når julekalenderen åpner. Du får lette deg da med et bredt smil om munnen :wink:

1 Like

“Tjener dem noe på å ha 30% på hele butikken fremfor å ha 50% eller mer på utvalgte varer”

Mitt poeng eksakt Nocturne!

Det skal jo være sinnsykt billig på enkelte varer! Altså KUPP! Og ikke dra alt under samme kamm og kalle det Black Friday… 20-30% er ikke KUPP men selfølgelig ett ok, godt tilbud/kampanjepris.

1 Like

Tar heller 30% på skikkelige varer enn 50% på noe ræl som ikke varer så lenge. Ble både ecco sko og arcteryx jakke idag. Meget fornøyd

5 Likes

Jo, jeg er helt enig med deg Evilfreud. Jeg kjøper selv kun merkevarer som jeg vet holder den kvaliteten jeg ønsker.
Men poenget jeg ønsker å få frem er at det burde vært større % avslag på kjente merkevarer i mer begrenset utvalg. Slik BF skal være opprinnelig. Nå har jo vi i Norge laget vår egen versjon med avslag på mer eller mindre “hele” butikken HELE uka og ikke bare på BF.

Da ble det PS4 Pro og ny lampe til kjøkkenet. :slight_smile:

Ser den, men da må man stå i kø og fighte for varene. Mye diggere å seile inn en time før stengetid og plukke opp varen

Takk for tipset! Det ble gavekort på meg også :slight_smile:

1 Like

Kjøpte gamingstol, også det til sønnen…
Satser på den er brukbar…
https://www.dustinhome.no/product/5011099112/mezzo-v2-gaming-chair---black

1 Like

Fant du en maskin? Ser det er en her

For den som ønsker å pynte opp litt i stua så har Elkjøp veldig bra tilbud på The Frame. Lenge vurdert å kjøpe den så nå ble valget litt enklere :slight_smile:

3 Likes

Svartedagen og uka er snart over og nå gjenstår bare svartehelga og cybermonday.

La oss kjøre en poll for å se hvor mye de ulike har brukt.

Hvor mye har du brukt sålangt

    • 500kr
  • -1000kr
  • -2000kr
  • -3000kr
  • -4000kr
  • -5000kr
  • -6000kr
  • -7000kr
  • -8000kr
  • -9000kr
  • -10.000kr
  • -15.000kr
  • -20.000kr
  • -25.000kr
  • -over 25.0000kr
  • -Maxet kredittkort

0 stemmegivere

Ingen alternativ for 0kr ? :sweat_smile:

3 Likes

Her er en god del på reinkjøtt

2 Likes

Ikke så mye som vært utfor døra i dag :stuck_out_tongue_closed_eyes: