Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Ja, man kan jo som sagt skrive annens navn på faktura-adr, men leveringen blir til meg (mor og far bor på vestlandet, jeg i oslo)

Stusser stadig over at noen abonnerer på Netflix, men ikke ønsker å betale NRK-lisens.

Går litt opp mot aksjer og value/price.

Jeg kjøpte disse nå. Ikke det råeste tilbudet på skjermkort, men det er nytt ihvertfall

1 Like

Jeg bruker Netflix vesentlig mer enn jeg bruker NRK også er det halv pris? :stuck_out_tongue:

Over 1 mill?

1 Like

Ikke glem at Komplett har 60 dagers prismatch så om du har kjøpt noe der de siste 60 dagene som de selger billigere i dag kan du be om å få et gavekort!

Snakket med chatten deres og de bekreftet at jeg kunne få 1.000 kr av på stereoanlegget jeg kjøpte for litt siden, send mail til [email protected] .

3 Likes

Høres nokså udannet ut. :slight_smile:

snakket med komplett i dag… sendte bilde av gamingstolen jeg skulle ha som kostet 2400kr på cdon, mens den kostet 3600kr på komplett…

Spørte de: skal jeg kjøpe den hos dere eller cdon? svare jeg fikk var… “vi kan ikke sette ned den prisen”… thats it. :stuck_out_tongue: og jeg som liker komplett

De er gode på kundeservice, altfor få som kommer på å klage.

Vi har Netflix, sønnen bruker det, jeg bruker det aldri…NRK derimot…
Ser enkelte ting på TV2 og TVNorge, men bare i opptak, orker ikke reklame.

1 Like

Bestilte meg ski i dag (ikke betalt enda!!) :grinning: Bra tilbud… Har ikke funnet noen plass at de har vært lavere priset, sesongen hær eller tidligere :roll_eyes:

2 Likes

Erfaringer med Trygghetsavtale hos Elkjøp?

Da ble det endelig også alfa i skisko for meg, med 20prosent så ble det 2700kr for noe som for meg er en meget god sko, bare snøen som mangler nå

6 Likes

1

LIVE!!
:rofl: hva skjer med verden

2 Likes

Haha! :rofl: Nå er det støvsuger snakk!

Enig i skuffelsen din på BF.

Skal ett tilbud sjokkere slik som er intensjonen men BF så skal det jo være minimum 70prosent avslag i pris. Ikke “20 prosent - 30 prosent på hele butikken”

2 Likes

Så du mener det er reelt med 70% avslag på TVer, vaskemaskiner, tlfer, etc? Mener du dette skal være årets modell også da, eller tenker du da på 2-3 år gamle modeller?

3 Likes

Mye vil ha mer, og faen vil ha fler :wink:

30% rabatt på aktuell elektronikk er rimelig bra. Det hender jo de har noen svært begrensede lokketilbud da

70 prosent på eksempel 10 stk pr butikk eller timeshandel på nye modeller innen elektronikk burde være innafor. Begrenset utvalg, begrenset mengde, STORT avslag er vel et som er formålet med BF? Første mann i køen også videre…

eller jeg som har misforstått?

20-30 prosent på varer kan en få året rundt egentlig. Bare å følge med i tilbudsaviser det. eventuelt være flink til å prute om en samler opp flere ting en skal kjøpe.

Jeg kjøpte meg TV, kjøleskap, oppvask, vaskemaskin samtidig og prutet ned 10000kr på totalsummen som var ca 50000løk i tillegg til at TVen var satt ned med nesten 8000 på kampanje.

Med andre ord, JA 20 prosent har butikken i margin til avslag uten problem virker det som…