Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Komplett har kun hatt kjipe skjermer forelĂžpig.

Har ventet pÄ tilbud pÄ den selv pga TEK.no :smiley: Mor og Far er over 70, Ä de ser nesten ikke stÞv lengre sÄÄÄ :sweat_smile:

Tenkte jeg skulle benytte anledningen Black Friday til Ä kjÞpe en kombinert vaskemaskin/tÞrketrommel for Ä frigjÞre litt plass pÄ badet.

Noen som har noen gode erfaringer med en slik en? Og rop gjerne ut om dere ser noen syke tilbud.

Du mÄ nok kjÞpe en toppmodell, evt vÊre forberedt pÄ Ä tÞrke mindre klÊr hver omgang.
Har en selv og det er et problem at raskt vasker mer enn maskinen klarer Ä tÞrke etterpÄ.
Samtidig er det nÞdvendig med et innebygd renseprogram for Ä unngÄ lo osv som samler seg inne i maskinen. SÄ jeg anbefaler egentlig ikke Ä kjÞpe en slik. Veldig irriterende den vi har, kledene er fulle i hÄr fordi tromlen ikke er like god som en vanlig. SÄ bruker den ogsÄ veldig lang tid.
Det tar fort 1,5 time med rense program og det betyr det er vanskelig gjennomfÞre flere vasker/tÞrker pÄ rad.
Man mÄ nok i det minste endre mÄten man vasker/tÞrker pÄ om man gÄr over til en slik.
Er ikke sÄ praktisk jeg hÄpte pÄ :joy:

Takk for gode innspill :smiley:
Er innstilt pÄ og mÄtte gÄ for en toppmodell, derfor jeg tenker det kan vÊre en del tusenlapper Ä spare om det kommer ut noe pÄ Black Friday.

Hvilken modell er det du har? SĂ„ vet jeg hva jeg kan styre unna i hvert fall.

InneforstÄtt med at vi ikke fÄr vasket og tÞrket klÊr samtidig lenger, men bruker kun tÞrketrommelen til 60-vask uansett, sÄ hÄper ikke det vil pÄvirke hverdagen sÄÄÄ mye.

Kollega sa han kjÞpte denne i gÄr (men ikke kombinert som du er pÄ jakt etter):

Jeg har en LG maskin som koster rundt 8 tusen tror jeg. Skal vĂŠre en ganske grei modell, men ikke en toppmodell!


NÄr jeg ser pÄ spesifikasjonene sÄ er jo maskinen egentlig veldig god, men er ikke fornÞyd i praksis.
De pÄstÄr her 6 kg tÞrk, mens alle andre jeg har sett pÄ nÄ sier 4 kg. Selv en toppmodell til 27 k(Miele) sier 4kg tÞrk :laughing: Dvs i praksis sÄ kan man vaske 8 kg, men kun tÞrke halvparten av det.

Ser ikke mange kombimaskiner pĂ„ tilbud akkurat nĂ„. Kun pĂ„ de mer “shabby” sidene.

Desse to er jo egentlig svért like, men veldig forskjell i “fþr” pris.
Man skal vÊre forsiktige med Ä stole pÄ Whiteaway, Skousen osv da de er noen luringer nÄr det kommer til Ä selge produkter de store aktÞrene i Norge ikke selger (lenger). Slik de kan selv bestemme pris uten konkurranse. SÄ her mÄ man nesten lese seg opp pÄ spesifikasjoner.

BĂžr alltid sjekke Prisjakt eller tilsvarende :slight_smile:


NÄn som sett bra erbjudande pÄ XBoneX eller PS4 Pro? Kollar Ät en familjemedlem


1 Like

Har planer om og kjĂžpe en mini pc for 4k streaming samt litt enkel gaming. Noen som har tips til hva man burde velge?:slight_smile:

1 Like

Nope! Ser selv etter tilbud pÄ PS4 Pro. Har satt opp prisvarsel. Si ifra om du finner noe!

Var akkuratt ps4pro pÄ tilbud her i forbindelse med nyÄpning av power butikk

Will do! :+1:t2:

Mener det er en artikkel man finner frem til gjennom VG eller Dagbladet hvor det advares mot at man bÞr sjekke hvilken PS4 man kjÞper akkurat nÄ da det er to forskjellige modeller pÄ markedet hvor siste modell har dramatisk lavere stÞynivÄ (i henhold til artikkelen)

Naturlig Ä tro at det er den litt eldre som kommer pÄ tilbud.

(er pÄ farta ut dÞra sÄ har ikke tid til Ä finne frem artikkelen selv)

Det ska jag kolla upp -tack för tips!

kjÞpte nettopp tÞrketrommel pÄ komplett 5500

1 Like

har handla pÄ komplett hver dag denne uken, masse pakker pÄ vei! :stuck_out_tongue:

Hva har du handlet?

Mini SNES, headset, m2 disk ( heter det disk? ( sÄnn superduperraskflash) m2 pci sak.

Problemet er jo at alt kommer pÄ tilbud hver sin dag sÄ ble mye enkelt pakker :smiley:

1 Like

Moro. Jeg har ikke funnet noe jeg virkelig har lyst pÄ ennÄ. Tilbudene pÄ de jeg har sett pÄ har vÊrt det samme hele uka. Jeg trenger skjermkort og skjerm. FÄr se om det kommer noen bra tilbud pÄ fredag