Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Alltid hatt lyst å teste m2 disk, og jeg trengte nytt headsett. Så ville kona ha snes :stuck_out_tongue:

1 Like

Var jo tilbud på den beste 144hz gamingskjermen her om dagen? Bare 500kr ned til 6900 da. :stuck_out_tongue:

1 Like

Det var ikke så sykt bra tilbud da. Hvilken var det?

Husker ikke helt, er en kompis av meg som kjøpte den. Også oppgraderte han PC-en til 15.000 kr etterpå for å kunne spille PUBG i 144hz. Kan finne ut hvis du faktisk er interessert i en skikkelig high-end gamingskjerm (den er så dyr fordi den også har bra farger).

Ikke nødvendig. Prøver å finne noe som er litt billigere, men blir vel noe som er litt dyrere enn planlagt :joy:

2 Likes

Har du mulighet til å ha tørketrommel oppå vaskemaskin?
Bestilte selv Bosch WAW325I9SN vaskemaskin onsdag forrige uke, da vår 17-18 år Miele tok kvelden, ca 7500 hos Skousen. Men de er trege å levere, har enda ikke mottatt den…
Tilbud denne uken er 7100-7200, så en må følge med på Prisjakt eller lignende.
Ellers er det lurt å sjekke på Bosch sin hjemmeside når en skal kjøpe, denne vaskemaskinen er Bosch sin høyeste serie (8), håper det betyr best kvalitet…

@xfrox

3 Likes

Har tørketrommel oppe på vaskemaskinen i dag, men har leilighet i Oslo som igjen betyr at man ikke har verdens største bad, så tenkte å få inn noe mer lagringsplass i form av et skap. Da må tørketrommelen vekk i så fall og derfor jeg ser etter en kombo.

Nå er tilbudene ute på elkjop.no og jeg vurderer denne:

Noen med noen erfaringer?

Edit: Hadde aldri trodd jeg skulle sitte på et forum og diskutere vaskemaskiner og tørketromler med andre.
Ser du hva du har skapt @pdx? :joy:

7 Likes

Snart er dette kvinneguiden.no for menn :smiley:

18 Likes

Du vet dette er bare en post hvor vi prøver å trigge black friday salg på innsider :slight_smile:p

4 Likes

Digger noe så enkelt som lyspærer jeg og da av typen LED.
50% på alt av Osram i Coop butikker.
Pleier og kjøpe på Clas Ohlson men må sjekke om dette blir billigere.

2 Likes

@Sundox og @xfrox
https://www.elkjop.no/cms/gaming-black-friday-tilbud/black-friday-tilbud-fra-gaming/
Bla litt ned på siden så ser dere både PS4 Pro og XBOX One X. Pris har ikke kommet enda, men skal bli salg :smiley:

2 Likes

Det må jeg si var heller svake tilbud på elkjøp. Sikkert knallpris på de få varene prisen fremdeles ikke var avslørt på, men resten var helle dårlig.

Enig. Merker konseptet har begynt å bli ekstremt utvannet. Noen butikker har 10-20% rabatt. Eh, det er knapt noe tilbud!

Jeg krysser likevel fingrene for noe firesale på fredag!

kjøpe en skjerm for over 3500 er Bare svada

Har ikke sett noen spesielt gode tilbud. Er lagertømming av ting som ikke selger, og er tilbudene virkelig gode så har de 5 på lager av det.

3 Likes

Sier alt om hvor hardt marginene allerede er presset i bransjen. Power har vært- og er vel på dypt vann fortsatt.

En del kampanjevarer selges sågar med tap, mens de forsøker etter beste evne å få deg til å tegne «trygghetsforsikringer» eller bytte strømselskap :roll_eyes:

1 Like

“Om jeg ønsker å forsikre denne elektriske tannbørsten???”

Hehe på kanten av komikk hver gang de kommer med denne “trygghetsforsikringen”. "

4 Likes

Noen erfaring med denne her? Det sliter på meg at de Roomba har 9000 modeller…

Denne artikkelen er fra i fjor - jeg gikk selv for Neato og er storfornøyd med den :slight_smile: