Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Noen som er flinke i statistikk? Her lønner det vel seg å legge et firesifret bud.

Forje vinner av iPhone vant vell på 147 eller noe slikt, såå :sweat_smile:

1 Like

Ikke glem TV kalibrering til en lapp.
Fra en ungdomsskoleelev på operasjons dagsverk.

jeg droppet det :o burde jeg ikke? #youtubeskalklarealtselv

1 Like

Haha! :joy: Kanskje det ikke er så mange som melder seg på alikevel.

Jeg har lagt inn 4-siffret sum :sweat_smile:

1 Like

Jeg lo selgeren godt oppi tryne, og sa Dinside.no har allerede oppsettet klart for meg din noob. Garantert det de hadde gjort selv også.

@nocturne, amatører. Jeg la inn 5 siffret. Garantert ingen som er smart nok å legge inn det :stuck_out_tongue:

2 Likes

Takk og lov :smiley:

1 Like

Hvilken TV?

Merker forøvrig at flere har begynt med slike tjenester. Var innom kondomeriet for å få noe fint til fruen til jul, der ble jeg tilbudt både trygghetsforsikring og kalibrering. Kunne ikke si nei da.

2 Likes

Eller “klargjøring av pc”.

2 Likes

Ekstremt mange som melder seg på, men du skal jo ha ett unikt bud som ingen andre byr, samt være lavest, så er jo mye psykologi inne i bildet :wink:

Har nok mer med spillteori å gjøre enn statistikk, men det er omtrent som et lotteri uansett. Sannsynligheten for å vinne er ganske lav, men det er jo verdt å prøve.

Bra tilbud på Jula

Starter i morgen ser det ut som.

2 Likes

Crap at de ikke har fargepærene til hue :frowning:

@F-Tosca - mener du spurte meg om Huaweien for en stund tilbake men jeg fikk aldri svart. Jeg er storfornøyd med telefonen. Beste telefonen jeg har hatt. Nydelig skjerm, lang batterilevetid og quick charge (0 til 70-80% på under 30’min!) – og da har jeg ikke sagt et ord om kamera på denne.

Nei, angrer ikke et sekund på at jeg ditcha Apple.

Tok meg 8 år, men kommer nok ikke til å vende tilbake med det første! :wink:

1 Like

-30% Fun things
Stor rea redan idag -30%

3 Likes

Såpass. Takk for svar. Har epleprodukter selv.
Og de er ganske gamle.

Så var litt spent på hvordan det gikk å flytte over kontakter osv.
Leste om mate 20, og synes den så veldig bra ut.

Vurderer å plukke en IPhone 6s på Black Friday,
Så jeg kan bruke den på TI.
Min gamle 3GS fremkaller mest latter for tiden…
Edit så at kameraet var fra Leitz, ja😇

Denne lar jeg meg friste av!

1 Like

Mitt rasjonale for å bytte var at jeg ærlig talt ble ekstremt skuffet av XS modellene. De kom ikke med noe nytt, bare en oppgradering av eksisterende produkt. Så så jeg Mate 20 pro, og ble solgt. Jeg sammenlignet specs og pris og ja, det er en dyr telefon til Android å være (nesten 10k), men ifht. valuta for pengene så slår den XS modellene ned i støvlene. Bare å sjekke :blush:

Har lest testene, og ser at P20 spiser epler til frokost, ja.

1 Like