Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Dette må jo være et sykt bra kupp?

Greie høytalere, men veil. Pris på disse HK-høytalerne er kunstig høyt. De er alltid på salg, eller du får de med på kjøpet med ny telefon osv.

3 Likes


@nocturne sitt tips kommer på salg imrogen hos power.

Edit: Forøvrig har power også en elendig kampanje.

Takk - ser på den eller JBL Charge - ser 3’ern er på tilbud, men vil ha 4-ern i tilfelle.

Har fått det for meg at robotene skal være runde…

Har du også sett for deg hvordan en helt rund robot kommer inn i hjørner? :stuck_out_tongue:

1 Like

De har jo en liten arm som drar ut skjiten, har de ikke?

Jeg tipper også at de runde har vanskeligere for å sette seg fast. Spørsmålet er hvor høyt på Roombastigen jeg må og hva i h%%% som er forskjellen på alle numnerseriene deres.

Resirkulere varme er ok, resirkulere møkka? Nei takk.
Støvet skal ut av huset! Sentralstøvsuger er tingen. :blush:

Krever noe mer å installere, men verdt det.
Kan forøvrig anbefale CycloVac, har fungert bra i 11 år nå…
Holder ofte med ett uttak per etasje.

Har handla her, har ikke satt meg inn i tilbudene.

3 Likes

“noe mer”

Litt av et understatement :grin: Må du ikke inn i veggen med alt av rør?
Men forsåvidt enig. sentralstøvsuger er boss.

2 Likes

Vel, noe mer var muligens et understatement😂
Men når det er gjort er en ferdig.
Har en kjeller kan en plassere sugedel der, så kan en gå gjennom etasjeskille til feks et garderobeskap.
En jobb er det, men det er bare en gang. I fremtiden bytter en i verste fall sugeenhet, samt slange, den varer ikke evig, men lenge.
Jeg har på trappene å sjekke børstene på motoren, antar de begynner å bli slitt etter 11 år…

Fins det sentralstøvsugerrobot?

1 Like

Nesten: https://www.tek.no/artikler/irobots-nye-robotstovsuger-kan-tomme-seg-selv/445441

Den ja. Den skal jeg ha!

Til å være en bærbar høyttaler har den absolutt godkjent lyd, kjøpte to stykker selv slik att jeg får stereo. Mye bass fra en liten runding.
Bruker slike ute om sommeren sammen med vin og godvær.

1 Like

Ja forsåvidt enig. Jeg prøvde å plassere sugedelen i kjelleren. Måtte ikke gjennom etasjeskille, men ble truet med At vi skulle gjennom skilsmisse. Så kan nok stemme at du må bytte sugedel om du plasserer den i kjelleren.

Er det sånne du ville ha til lystrommet ditt?

1 Like

Jeg vurderer å kjøpe denne skjermen. Jeg ser den har AMD freesync-teknologi. Hvordan vil det funke sammen med nvidia-skjermkort?

Personlig kjører jeg old school.
Meget høy sugeevne.

På min Miele Complete C3 altså.

12 Likes

Pass deg så du ikke blir rapportert nå, mye sarte sjeler her inne. ( min polakk vaskekone spøk ble ikke godtatt) :smiley:

Du får ikke brukt freesynk/gsynk, så skjermen vil fungere som en vanlig skjerm.

1 Like