Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Kjenner litt på stresset med å ikke ha handlet noe… føler jeg går glipp av tilbud men jeg finner ikke noe jeg har lyst på. Er vel egentlig det de ønsker, at folk skal kjenne på litt FOMO :smile:

1 Like

haha ja.,…var det da :stuck_out_tongue:

Føler at mange der ute kjøper ting man ellers ikke hadde kjøpt.
Da sparer man ikke penger.

1 Like

Den var jo liten og hendig. Takk for tipset.

1 Like

Tack för tips!! :grinning::+1:t2:

Komplett har tilbud på masse apple fra 6-10% rabatt. som vil si ca all marginen deres.

Du skal ikke se vekk fra at den forbedrer lyden i hodetelefonene dine også mot mobilen om du bruker kabelen i stedet for trådløst, jeg ville testet på hifiklubben :slight_smile:

Her er testen på TEK.no

1 Like

For all del, men MB Air har kostet 6999 på diverse lokale tilbud tidligere i år. 7777 er samme pris som Black Friday i fjor, men ser Power senka prisen til 7689 nå.

Jau, hender butikker velger å tape penger. De åpna ny Power her for 2 uker siden, mye bra apple til taps priser da. Men ellers skjeldent å få noen gode tilbud.

Bruker så og si alltid kabel når jeg hører musikk/ser film men trenger litt høyere lyd noen ganger.

1 Like

@Konamixx

1 Like

O2 Headphone Amplifier fra NvAvGuy er utrolig god for prisen.

OI, jeg er rimelig klar for den kaffemaskinen der :smiley:

rimelig skuffet over black friday tilbudene rundt om… Kanskje Netonnet smeller til med noe bra

Tenker du da blåfilm?

Jeg synes dette ser ut til å være et OK tilbud

Trenger høytalere til pc’en så om noen kommer over noe nice så si gjerne ifra :blush: (vi snakker ikke øverste hylle her,men noe mellom 1k til 3k)

@Konamixx

1 Like

Heh, jeg kjøpte jo Kina-greier med 6,5" basselement, kosta 1500kr, mye og relativt bra lyd for penga, men ikke heeeelt PC-høytalere. Litt for mye støy på lavt volum. :slight_smile:

1 Like

Lover deg at det svir godt når Macbook Air selges til 7777,- :joy: :laughing:

1 Like