Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Frister med denne men hadde egentlig tenkt fra Multicom da de har noe bedre kjøling.
Hadde egentlig tenkt og vente til nærmere 2020 når det blir slutt på win7 updates og Microsoft Technet abonnement som jeg hadde ikke finnes lenger og MSDN blir for dyrt.
Har dessuten en ræ… hovedmaskin.
Blir over 30 da jeg må ha win10 pro.
Vanskelig.
Hater den konfiguratoren da jeg ender opp med en som er dobbelt så dyr.

Ser at jeg får 1TB M2 og 6TB lagring på den fra Multicom til 36K.
Scenery til Xplane tar sinnsykt mye plass.

Skal brukes til xplane,p3d og dcs(vr).

Må gå gjennom detaljert komponent for komponent.

Bygget selv før men er lenge siden så M2 og vannkjøling har jeg ikke bygget med.
Dessuten ble jeg lei det og det er en ting jeg hater over alt på jord…cable management.
Har blitt en del enklere når disse bakplatene bak HK kom men alikevel.

Screenshot_20181122-231556

Med denne kan du kjøre MYZ på medium tror jeg :thinking:

1 Like

Flightsim jeg skal kjøre.
P3d og xplane.

Kan kjøre et parti mot Carlsen på si også.

Edit: P3D er jo fra jævla Lockheed Martin :joy:

1 Like

@thomashagen
Takker! Det var et ikke så altfor verst tilbud faktisk… :+1:t2:
Dama er foreløpig blå nok, men greit for senere :smile:
Har en toshiba for øyeblikket, litt lei av å waste GoT episoder på den gamle tåkete møkka

1 Like

Mye bra tilbud på komplett nå ass. ble et skjermkort her ;D

1 Like

hvilket kjøpte du?

et 1060 kort, har et 970kort som egentlig er borked, så var det jo fin rabatt. så why not :stuck_out_tongue:

1 Like

ok, jeg vil ha 1080ti eller 2080, men det er vel bare å drømme om gode tilbud på de

Det er vel beste 1080, ellers 7% ish på 2080 ( og jeg har fast 6% på hele komplett) så da er den ene prosenten ekstra kjipavika.

Får 6% vanligvis jeg også, så da kan det heller være. Får se om det er noe noen andre steder

1 Like

Det er drøyt ass, prisene er de samme for Geforce 1080 nå som det var for to og et halvt år siden når jeg kjøpte ved launch. :stuck_out_tongue:

3 Likes

Yep. Nvidia har hatt full dominans på markedet godt hjulpet av krypto farms.

Blir bedre fremover, de MÅ pushe ut brikker som er såpass kraftige at andrehånds markedet på brukte kryptofarm kort dør ut.

Klarer ikke helt å se noe moro. Eneste er PS4 Pro m RDR2 for 3800 på komplett.

2 Likes

Tror jeg ender opp med et Steelseries Arctic Pro Wireless og en Bergans Sauda dunjakke. Greit nok!

2 Likes

Hvor handla du bergans?

XXL. 1599,-

Skal være en rimelig bra jakke til prisen. 25 minutter i kø på Elkjøp nå. Så vanvittig teit opplegg…

1 Like

HAHA de har kun den kø dritten som gimick. Komplett har MYE mer trykk og de kjører det fint.

Skal ha ny vinterjakke, syntes ikke XXL hdde så mye bra. Men lokalsjappa har arcteryx til -30% så blir nok å handle der

2 Likes

Hvilken Arc’teryx? Har selv en Beta SL, men trenger noe nytt varmt under.

Ikke bestemt meg sliter med å finne noen som har supercomfy passform. Kjøpte dog bukse ifjor og kona kjøpte jakke. og begge er superhappy, så norrøna klærne av eldre og godt brukt dato byttes ut en etter en med arcteryx her igården.