Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Borr Drilling Limited - Announcement of Letter of Award for jack-up drilling rig

Borr Drilling Limited - Grant of share options

Er vel antydning til en svak bedring for riggmarkedet nå. Valaris og Prosafe har vel også vært litt positive i sine rapporter for august. Ser jo at antallet rigger i markedet er ned med en del enheter siste året. Så vet ikke helt om det kommer til å dra seg til helt enda, kan vel fort ta litt mer tid? Tenker i allefall selv at jeg sitter til nyttår og ser hva som er ståa på det tidspunktet i Borr.

Borr Drilling Limited - Invitation to webcast and conference call Q2 2021 results

Borr Drilling Limited Announces Preliminary Results for the Second Quarter of 2021

Trøims Borr Drilling tapte 518 millioner i andre kvartal

Opp 20% i dag ja, var vel en bra rapport.

Synd jeg tok det som en kortsiktig trade :expressionless:

Er det guidingen som driver kursen?

Ja, guidingen er jo sterkt positiv, og kanskje med litt mer hold i en vanlig.

1 Like

Borr Drilling Limited - Q2 2021 Presentation

14 milliarder-spørsmålet som kan knuse Borr-aksjen – eller det motsatte

1 Like

Borr Drilling Limited - Announcement of Letter of Award for jack-up drilling rig

BORR: Flaggemelding Borr Drilling

Flaggemelding i Borr Drilling Ltd

Stiger fint nå, har brutt trenden nedover ser det ut som. Voleon har under 0,5% short for første gang på lang tid.

1 Like

Hva tror du TMV, ser vi nå at Trøim har en kontrakt der blekket snart er tørt?
Tror forøverig at vi snuser på en panikk-inndekking i US ganske snart.

De snakket vel om at de håpte å ha 17 rigger i aktivitet ved årsslutt. Så det kan jo være forventninger rundt dette. Jeg tenker nå også at utvidelse av eksisterende kontrakter kanskje kan komme også. Selv om det ser litt bedre ut, så er der fortsatt mye ledig kapasitet rundt om kring. Så vil jo egentlig tro at hele 2022 går med og, før vi ser en vesentlig bedring. Men at vi gradvis nærmer oss et selskap som kan gå i balanse er der muligheter for. Kan kanskje også komme fusjoner, oppkjøpsforsøk og ytterligere emisjoner. Men det er vel faktorer som en ikke har noen holdepunkter for per nå.

Borr Drilling Limited - Updated responsibility statement and list of directors in Q2 2021 report

Fine uker for Borr og andre riggaksjer. Reprising på gang i bransjen ser det ut til.