Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Flaggemelding i Borr Drilling ASA

NewsWeb (oslobors.no)

Norve & Thor kontrakter :slight_smile:

Borr Drilling Limited announces agreement to defer $1.4 billion of debt maturities and yard instalments to 2025

1 Like

Tor Olav Trøims Borr Drilling får utsatt betaling av 12,4 milliarder i gjeld

Skulle til å spørre om ikke dette var veldig bull, men markedet måtte bare riste av seg julerusen :sweat_smile:

1 Like

Dette går veien! :slight_smile:

2 Likes

Tor Olav Trøims Borr Drilling får pusterom - aksjen stiger over seks prosent

Fra 13 til 18 aktive rigger og 5 warm stacked som gjerne kommer i aktivitet i løpet av 2022. Q3 så hadde de 13 rigger i aktivitet. Så inntjening fra drift blir vesentlig bedre framover. Siste rate jeg så statistikk på var 82k, men det snakkes jo om at en bør ha 100k framover, så regner med at nye kontrakter vil være på bedre nivå enn 82k, om ikke 100k. Tiden vil vel vise. En utvanning på 270 millioner er vel omtrent 10% av market cap. av 2,3 mrd. Mens de vel har bokførte nettoverdier til rundt 8 mrd. Så her er det en betydelig oppside om markedsforholdene blir gunstige slik som det ser ut til at de blir. Jeg har akkumulert aksjer for egen del den siste tiden, men jeg slapp også 10% i dag. Siden det er emisjonsstørrelsen ish.

1 Like

Kjøp Borr-aksjen, om du tror investoren Hayfin gir milde gaver

BORR DRILLING LIMITED - CONTEMPLATED EQUITY OFFERING OF USD 30 MILLION

Borr Drilling Limited - Completion and Pricing of Equity Offering

Borr Drilling Limited - Mandatory notification of trades

Tok litt gevinst før årsslutt, er litt høyere skatt neste år. Så får vi se om der kommer noe flere shorteraid i denne framover sånn at jeg får kjøpt litt trading aksjer i tillegg til long posten som jeg fortsatt holder på. Spennende tider for Borr framover.

Granular capital - large share holding disclosure 27.12.21 - BORR Drilling Ltd - ISIN BMG1466R1732)

Hedgefond med 20%, Kan fort bli nye PGS, BORR nå framover hva volatilitet angår. Ypperlig aksje å trade i, trur eg. (Og langt tryggere enn PGS)

Borr Drilling Limited - Update on equity issuance settlement

Litt rart at de ikke hadde kontroll på datoene når de la opp emisjonen…

Borr Drilling Limited - Receives creditor consent for extension of yard debt maturities and deliveries

Borr Drilling Limited - Conditions for equity raise completed

Borr Drilling Limited - Increase in share capital