Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Borr Drilling Limited (BDRILL)

Ser ut til at vi beveger oss litt oppover her igjen. Er vel snart Q4, gode oljepriser og det ser ut som om short ikke er like aktiv som før (blir spennende å se oppdateringer på shortandeler de neste dagene). Trodde egentlig at vi skulle en tur ned til 15 kr først, men ser ut som om jeg tok feil.

Borr Drilling Limited - Changes to the Board of Directors

Borr Drilling Limited - Invitation to webcast and conference call Q4 2021 results

Forrige gang de framskyndet Q presentasjon så kom der jo riggkontrakt. Jeg kjøpte meg inn igjen i dag.

Borr Drilling Limited Announces Preliminary Results for the Fourth Quarter of 2021

Borr Drilling reduserte underskuddet – tapte 410 millioner

Borr Drilling Limited - Q4 2021 Presentation

Kjøper nok mer litt utpå høsten. Skulle det komme newsflow så kan en kjøpe inn før.

Borr Drilling Limited - Changes to the Board of Directors

Flaggemelding Borr Drilling

Flaggemelding Borr Drlling

Borr Drilling Limited - Increase in share capital

Borr Drilling Limited - Announcement of new contracts and extensions for jack-up drilling rigs

2 Likes

The sky is the limit :rocket: :rocket: :rocket:

Definitivt vært noen gode dager her nå! Er bare å glede seg til neste rykk! hehe :blush:

Gått rett opp i en uke. Burde vel være gevinstsikring i vente nå og gap som må fylles. Eller må man løpe etter toget kanskje😄

Skal ikke se bortefra at de klarer å close gaps, men jeg håper momentet er for stort denne gangen.
Får håpe de løper etter og hopper på en etter en, vi har plass til mange! :slight_smile:

_76088059_trainmathurreuters

Borr Drilling Limited files its 2021 Annual Report on Form 20-F

Disclosure of large shareholding

Opp 7,11% til 39,25 i dag. og oljepris over 109,- :pray:
Veien videre i morgen :rocket: :rocket: :rocket: